چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی از تاریخ 2 مهرماه به مدت 5 روز در شهرک نمایشگاه بین‌المللی یزد برگزار خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

براساس آمارهای ارائه شده توسط مرکز آمار، استان تهران بالاترین میانگین هزینه سالیانه در مناطق شهری را دارا است. همچنین، بوشهر نیز بالاترین میزان هزینه سالیانه در روستاها را ثبت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

قاضی دادگاه منافقین گفت: جمهوری اسلامی ایران و قوه قضاییه عزم جدی را برای ایجاد صلح، عدالت و امنیت در جهان دنبال می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خاموشی‌های اخیر و قطعی برق گاه و بی‌گاه در ساعات شب و روز مردم شهرستان گرمسیری قصرشیرین را با وجود دمای بالای هوای این منطقه کلافه کرده و داد آنها را درآورده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز اقلیم و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سازمان هواشناسی گفت: پایتخت از ابتدای سال آبی (مهر 1402) در مقایسه با دیگر استان‌ها بدترین وضعیت را در زمینه بارش داشته است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اقلیم و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سازمان هواشناسی گفت: «پایتخت از ابتدای سال آبی (مهر 1402) در مقایسه با دیگر استان‌ها بدترین وضعیت را در زمینه بارش داشته است؛ چون طی این مدت حتی 25 درصد بارش یک سال خود را دریافت نکرده است.»

وب‌گاه ورزش سه

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از فاطمه خواجه‌پور پیشنهاد حضور او در داربی را مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام گمرک واردات شمش طلای استاندارد در 6 ماهه سال جاری به 42.8 تن رسید.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز اقلیم و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در سازمان هواشناسی اعلام کرد که پایتخت از آغاز سال آبی (مهر 1402) نسبت به سایر استان‌ها بدترین وضعیت را در زمینه بارش تجربه کرده است، به طوری که در این مدت حتی 25 درصد از بارش سالانه خود را نیز دریافت نکرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال 1403 چهارم مردادماه 1403 به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر‌های اصفهان، اهواز، بابل، ساری، تبریز، ارومیه، تهران، زاهدان، کرمانشاه، شیراز، بندرعباس، قزوین، کرمان، رشت، مشهد، همدان و یزد برگزار شد. کارنامه علمی سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی...

خبرگزاری مهر

اسامی پذیرفته شدگان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی (سال تحصیلی 1404-1403) اعلام شد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل گمرک ایران گفت: واردات شمش طلای استاندارد در 6 ماهه سال جاری به 42.8 تن رسید.

وب‌گاه فرارو