چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: مردم از یک حکم ناعادلانه و یا تبعیض بیشتر ناراحت می‌شوند تا از کاستی‌های اقتصادی و یا اجتماعی، لذا نباید به هیچ عنوان اجازه بدهیم تا حس تبعیض و بی‌عدالتی، امنیت روانی و اجتماعی جامعه را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وب‌گاه گسترش

مجمع پنج شرکت سرمایه‌گذاری استانی مربوط به سهام عدالت برگزار گردید. لازم به ذکر است که در شهریور ماه 4 ناشر «لامیران، سرمایه‌گذاری‌پردیس، بیمه‌زندگی‌آگاه و پارس الکتریک» سود سنواتی و حق تقدم 130 هزار و 811 سهامدار را که شامل 117 میلیارد و 23 میلیون تومان می‌شود، توسط سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برنامه مسابقات مرحله دوم جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 1404-1403 اعلام شد. برنامه مسابقات به شرح زیر است: دوشنبه 16 مهر کیا تهران - شهیدقندی یزد - ساعت 14:30- ورزشگاه مرغوبکار تهران کشت و صنعت پادیاب - یاران سلامت ایرانیان - ساعت 14:30- ورزشگاه تختی اردبیل نوروز بوکان - شاهین تهران - ساعت 15- ورزشگاه خاتم الانبیاء بوکان خوشه طلایی - فولاد...

خبرگزاری دانشجو

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات از اقدامات این ستاد در جهت تسهیل فرآیند‌های تصویب اعتبار مالیاتی در دو حوزه «تحقیق و توسعه» و «سرمایه‌گذاری» خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با اشاره به اینکه پاییز امسال خشک و کم‌بارش است، گفت: کشاورزان ریسک کاشت محصولات را با توجه به میزان بارش‌ها برعهده بگیرند تا دچار خسارت نشوند.

خبرگزاری تسنیم

در اقدامی نوآورانه، شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی با همکاری صنایع بزرگ کشور، پروژه هوشمندسازی معادن مس را با هوش مصنوعی آغاز کرده‌اند. این پروژه نشان از توانمندی بالای متخصصان داخلی در توسعه و اجرای فناوری‌های پیشرفته است.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: «خبر کمبود لجستیک و سردخانه برای پوشش حادثه طبس صحت ندارد و در این زمینه از ظرفیت استان خراسان جنوبی و یزد در حال استفاده هستیم.»

وب‌گاه خبر آنلاین

هیئت ارزیابی متون بخش «سردار آسمانی» نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت اسامی نمایشنامه های راه یافته به مرحله بازبینی این بخش را اعلام کردند.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس در تشریح بازدیدهای نظارتی و میدانی نمایندگان مجلس از محل حادثه معادن ذغال سنگ طبس، گفت: تیم‌های کارشناسی و امدادی امیدی برای زنده بودن کارگران داخل معدن ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از اقوام «یلدا رحیمی» که در شهرستان باغملک خودکشی کرده است گفت: او این اواخر از کمیته امداد تقاضای وام کرده، اما کمیته امداد با وجود اینکه از شرایط زندگی یلدا خبر داشته به تقاضای او توجهی نکرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آگاهی هر چه بیشتر جامعه و متخصصان به علائم بیماری به تشخیص زودهنگام کمک خواهد کرد و تشخیص زودهنگام این بیماری نیز به درمان مؤثرتر، کم هزینه‌تر و کم دردتر منجر خواهد شد. به همین مناسبت مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان «محک» در سی و سومین سال فعالیت خود، با همراهی مؤسسه خیریه کسا در اصفهان، مؤسسه خیریه تسکین در تبریز و مؤسسه خیریه حمایت...

خبرگزاری تسنیم

هیئت ارزیابی متون بخش «سردار آسمانی» نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت اسامی نمایشنامه های راه یافته به مرحله بازبینی این بخش را اعلام کردند.

وب‌گاه ورزش سه

مرتضی شریفی این فصل هم در لیگ برتر والیبال ترکیه باقی ماند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: هر رفتار یک قاضی یا کارمند دادگستری در اعتماد بخشی به جامعه یا کاستن از اعتماد و اطمینان مراجعان اثر گذار است.