دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

یوتیوب

یوتیوب

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد، حال برخی از بیماران به شدت وخیم است و تنها شانس زنده ماندن آنها استفاده از دستگاه‌های کمکی مثل دستگاه تنفس مصنوعی است بنابراین انتقال این بیماران به منزله حکم اعدام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که زبان‌های باستانی چگونه شنیده می‌شده‌اند؟ دیگر جای تعجب نیست، زیرا یک مجموعه ویدیویی ساخته شده با استفاده از هوش مصنوعی (AI) می‌تواند به شما نشان دهد که زبان‌های باستانی به چه شکل بوده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

ترنت الکساندر آرنولد در گفتگویی با صفحه یوتیوب لیورپول به تنها بازیکنی اشاره کرد که او را در زمین بازی «نابود» کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آذری جهرمی با اشاره به اینکه تا سال 2025 میلادی گوشی‌های معمولی نیز می‌توانند به اینترنت ماهواره‌ای وصل خواهند شد، کنایه‌ای به فیلترینگ زد. آذری جهرمی با اشاره به اینکه تا سال 2025 میلادی گوشی‌های معمولی نیز می‌توانند به اینترنت ماهواره‌ای وصل خواهند شد، کنایه‌ای به فیلترینگ زد. به گزارش عرشه آنلاین؛ آذری جهرمی در کانال خود نوشت: اسپیس ایکس با انتشار گزارشی در وب‌سایت خود، برنامه زمانبندی...

وب‌گاه ورزش سه

پرافتخارترین ورزشکار مستر المپیا اعتقادی به قهرمانی نماینده ایران در دوره جدید این رقابت‌ها ندارد.

وب‌گاه گسترش

تاکنون با خود فکر کرده‌اید که ربات‌ها چه خوابی می‌بینند؟ ویدیوی شگفت‌انگیزی که از پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای جهان منتشر شده است، نشان می‌دهد که خواب آنها ظاهرا در مورد گوسفند برقی نیست. تاکنون با خود فکر کرده‌اید که ربات‌ها چه خوابی می‌بینند؟ ویدیوی شگفت‌انگیزی که از پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای جهان منتشر شده است، نشان می‌دهد که خواب آنها ظاهرا در مورد گوسفند برقی نیست. در این ویدئو،...

وب‌گاه ورزش سه

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید آندره اونانا از شرایطش در این تیم بسیار ناراحت است.

وب‌گاه فرارو

رونی کلمن بدون تغییر در نظر قبلی، قهرمان مستر المپیا 2023 را پیشبینی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دست هر سکوی بین‌المللی که بخواهد در جمهوری اسلامی ایران فعالیت مجاز داشته باشد به گرمی می‌فشاریم. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دست هر سکوی بین‌المللی که بخواهد در جمهوری اسلامی ایران فعالیت مجاز داشته باشد به گرمی می‌فشاریم. به گزارش عرشه آنلاین؛ عیسی زارع‌پور درباره این از وی نقل شده که پیگیر رفع فیلتر توئیتر، یوتیوب و گوگل پلی است، گفت: تصمیم‌گیری...

وب‌گاه مشرق نیوز

شرکت گوگل در تبلیغات گوشی‌های خود تاکنون بارها آیفون و قابلیت های پایین آن را مسخره کرده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یکی از فعالان معروف حوزه رمزارزهای دیجیتال پیش‌بینی جسورانه‌ای در مورد بیت‌کوین و چگونگی افزایش سرسام‌آور آن در مدت کوتاهی ارائه کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

دیگو میلیتو خاطره‌ای جالب از لیونل مسی و درخشش او در بازی برابر آرسنال در سال 2010 تعریف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از فعالان معروف حوزه رمزارزهای دیجیتال معتقد است که تایید صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) می‌تواند منجر به سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی از سوی بازیگران اصلی وال استریت شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هند به پلتفرم های رسانه های اجتماعی ایکس، یوتیوب و تلگرام پیغام‌هایی ارسال کرده و از آنها خواسته اطمینان حاصل کنند که هیچ گونه مطلب سوء استفاده جنسی از کودکان در پلتفرم هایشان وجود ندارد.