دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

یوتیوب

یوتیوب

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت هند اعلام کرد به پلتفرم های رسانه های اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، یوتیوب و تلگرام، پیغام‌هایی ارسال کرده است و از آنها خواسته اطمینان حاصل کنند که هیچ گونه مطلب سوء استفاده جنسی از کودکان در پلتفرم هایشان وجود ندارد.

وب‌گاه فرارو

بهترین بخش این درمان، این است که 100 درصد خالص و ارگانیک میباشد و خوبی دیگر این است که میتوانید بدون هزینه‌های کزاف در تخت خود بخوابید و پس از 3 روز شاهد نتایج دلخواه بدست آمده باشید.

وب‌گاه فرارو

هیچ چیزی به اندازه مکالمه زنده با دیگران نمی‌تواند سرعت یادگیری زبان انگلیسی را افزایش دهد. سعی کنید با شرکت در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین یا حضوری، به طور مرتب با افراد دیگری که در حال یادگیری هستند در ارتباط باشید و با آن‌ها انگلیسی صحبت کنید.

وب‌گاه ورزش سه

تصویری از کیه‌ران تریپیر، ستاره نیوکسل، بعد از پیروزی 4-1 این تیم مقابل پاری سن ژرمن نشان می‌دهد پسر این ستاره نیوکسل شیفته کیلیان امباپه است.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه گسترش

میزان درآمد از یوتیوب را نمی‌توان به طور دقیق محاسبه کرد اما یوتیوب به ازای هر 1000 بازدید بین یک تا 3 دلار به شما پرداخت می‌کند، اما در این میان دیدن تبلیغات هم برای شما درآمد دارد. گفته شده اکه به ازای هر هزار بازدید به همراه تبلیغات حتی ممکن است تا 18 دلار هم بتوانید از یک ویدیو کسب درآمد کنید. یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌هایی که امکان کسب درآمد را به شما می‌دهد، یوتیوب است. بسیاری...

وب‌گاه عصر ایران

هرچند در اینترنت بسیاری ایده و تجربه زندگی در طبیعت وحشی را جذاب می‌دانند، با این حال واقعیت کاملاً متفاوت است. زندگی انفرادی در طبیعت محتاج ایمن‌سازی اولیه و برخورداری از دستکم یک ژنراتور و یک مخزن گاز برای تامین سوخت محل اقامت است. این خانواده هیچ کدام از این وسایل را نداشتند.

وب‌گاه ورزش سه

کیه‌ران تریپیه، مدافع نیوکسل می گوید که پسرش، به جای او ترجیح می دهد با کیلیان امباپه، فوق ستاره پاری سن ژرمن در ورزشگاه سنت جیمزز پارک قدم بزند.

وب‌گاه فرارو

کریس بامستد با مربی برجسته بدنسازی، هنی رامبد، همکاری کرد که در کنار او تلاش زیادی کرد تا علی‌رغم پارگی عضلات دو سر بازویش، عنوان فیزیک کلاسیک المپیا 2022 را به دست آورد. سی بام گفت که برای رسیدن به هدف بعدیش، یعنی مسابقات مستر المپیا 2023، مصرف استروئید را کاهش داده که به او کمک کرده محدودیت هایش را در طول جلسات تمرینی، پشت سر بگذارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، 4 سال پیش و در سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت آلبومی با عنوان «محمد (ص)» به آهنگسازی و خوانندگی پیام عزیزی منتشر شد که توانست توجه مخاطبان زیادی را جلب کند. این اثر که به 4 زبان فارسی، کُردی، عربی و ترکی به مدح رسول اکرم (ص) می‌پرداخت، بازخورد فرامرزی خوبی را نیز به دنبال داشت و حالا خواننده این اثر تصمیم دارد با همکاری سامی یوسف،...

وب‌گاه خبر آنلاین

4 سال پیش و در سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت آلبومی با عنوان «محمد (ص)» به آهنگسازی و خوانندگی پیام عزیزی منتشر شد که توانست توجه مخاطبان زیادی را جلب کند. این اثر که به 4 زبان فارسی، کُردی، عربی و ترکی به مدح رسول اکرم (ص) می‌پرداخت، بازخورد فرامرزی خوبی را نیز به دنبال داشت و حالا خواننده این اثر تصمیم دارد با همکاری سامی یوسف، خواننده مطرح جهان اسلام، این اثر را...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چین در اقداماتی به تشدید محدودیت‌ها برای فروشگاه‌های برنامه های اپل کرده است، این امر سبب افزایش چالش‌های اپل در چین شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از نوشته شدن اسم داعش بر روی لباس سربازان اوکراین منتشر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزایر دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «اسکات ریتر» افسر بازنشسته سرویس اطلاعاتی آمریکا در مصاحبه با کانال یوتیوب «Judging Freedom» از ارسال تسلیحات آمریکا به اوکراین و انهدام سریالی آن‌ها توسط ارتش روسیه ابراز تأسف کرد. اسکات ریتر گفت: ایالات متحده با تجهیز تانک‌های آبرامز به ارتش اوکراین، به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه این فرصت را می‌دهد تا در برابر چشم...

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری، عزت و استقلال سیاسی، قدرت اقتصادی و هویت مستقل ایران اسلامی را گمشده اصلی مردم در دوران حکومت طاغوت دانست.