یک‌شنبه 1 مهر 1403

یک جاده ترانزیتی مهم بر اثر سیلاب مسدود شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
یک جاده ترانزیتی مهم بر اثر سیلاب مسدود شد

اقتصادنیوز: جاده اصلی و ترانزیتی مشهد - سرخس به دلیل وقوع سیلاب و نبود ایمنی لازم در محدوده "تنگلشور"، تا اطلاع بعدی مسدود است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده اصلی و ترانزیتی مشهد - سرخس به دلیل وقوع سیلاب و نبود ایمنی لازم در محدوده "تنگلشور"، تا اطلاع بعدی مسدود است.

یوسف بنی اسدی افزود: پیش از این جاده اصلی فریمان - مشهد که به علت وقوع سیلاب مسدود اعلام شده بود، دقایقی قبل بازگشایی شد.

خبر مرتبط مدیریت بحران در آماده‌باش / مردم این شهرستان از منازل خارج نشوند!

رفیعی از شهروندان خواست: هنگام وقوع سیلاب از تردد و استقرار در حاشیه رودخانه جداً خودداری کنند و تحت هیچ شرایطی به تماشای روان آب و سیلاب‌ها نروید.

وی با اشاره به وجود مه غلیظ در گردنه تیوان در جاده درگز - قوچان گفت: هم‌اکنون بارش باران جاده های فریمان و صالح آباد را تحت تاثیر قرار داده است.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از عصر دیروز، سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی در استان فعال شده است، این سامانه تا اوایل هفته آینده بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و صاعقه، بارش تگرگ توام با وزش باد شدید و آبگرفتگی، رواناب و سیلاب را در پی دارد.

هواشناسی خراسان رضوی همچنین نسبت به بارش تگرگ، کاهش نسبی دما و امکان اختلال در سیستم حمل و نقل استان در این فاصله زمانی هشدار داده است.

طول راه‌های استان خراسان رضوی 20 هزار و 615 کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه های استان 545 کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، 574 کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و 586 کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
یک جاده ترانزیتی مهم بر اثر سیلاب مسدود شد 2