یک‌شنبه 22 مهر 1403

یک هزار بسته معیشتی در میبد توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
یک هزار بسته معیشتی در میبد توزیع شد

یزد - ایرنا - فرمانده بسیج ناحیه میبد گفت: در مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در این شهرستان در هفته جاری یک هزار بسته کمک‌های معیشتی به ارزش 350 میلیون تومان در سالن 9 دی سپاه آماده‌سازی و توزیع شد.

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی بهشتی افزود: مرحله سوم این رزمایش همزمان با عید سعید فطر با همکاری خیرین شهرستان انجام می شود باید در این مورد از همه محله‌ها که در قالب قرارگاه حاج قاسم سلیمانیدر ارتباط با توزیع افطاری و جمع‌آوری کمک‌های معیشتی همراهی کردند، قدردانی کرد.

به نقل از فضای مجازی 75 بسته معیشتی و فرهنگی در قالب طرح رزمایش همدلی و کمک های مومنانه توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد در روستاهای بخش ندوشن توزیع شد.

همچنین در اجرای رزمایش یادشده از سوی حوزه علمیه سطح سه خواهران میبد در ماه رمضان 25 بسته معیشتی به ارزش هر کدام 300 هزار تومان توسط خواهران طلبه برای طلاب نیازمند تهیه شد.

از سوی مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) وابسته به مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) میبد ،100 بسته حمایتی هر کدام به ارزش 400 هزار تومان شامل برنج، گوشت گوسفند، مرغ، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی، قند، نبات، نمک، حبوبات و اقلام بهداشتی تهیه و توزیع شد.

به گفته رییس هیئت امنای موسسه فرهنگی اندیشه مطهر از موسسه‌های زیر مجموعه اداره بهزیستی شهرستان 50 بسته حمایتی برای توزیع بین افراد نیازمند و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا در محله شاه جهان آباد تهیه و توزیع شد.

علی اکبر زارع شاهی هر بسته حمایتی را شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، نخود آبگوشتی، لوبیا خوراکی، مرغ و گوشت گوسفند خیری عنوان کرد.

حسین برزگر رییس جامعه نابینایان شهرستان هم از توزیع 400 بسته غذای گرم شامل چلوکباب و چلومرغ بین نیازمندان شهرستان خبر داد وبه توزیع 60 بسته حمایتی نیز اشاره کرد.

توزیع بسته‌های حمایتی و افطاری در محله‌های مختلف میبد در ماه رمضان تا روز عید سعید فطر ادامه دارد.

مرکز شهرستان 105هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون 131 هزار و 652 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 51 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد فوتی ها به هفت هزار و 300 تن رسید.

کیانوش جهانپور روز جمعه بیان کرد: از دیروز تا ظهر دوم خرداد 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 2 هزار و 311 بیمار جدید مبتلا به کووید - 19 شناسایی شدند.

وی ادامه داد: از بین مبتلایان جدید، 413 مورد بستری و هزار و 898 مورد سرپایی هستند و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: تاکنون 102 هزار و 276 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و 2 هزار و 659 بیمار تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی تاکنون 763 هزار و 913 آزمایش تشخیص کووید - 19 در کشور انجام شده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*