دوشنبه 23 مهر 1403

1000 بسته معیشتی بین دانش‌آموزان آران و بیدگل توزیع می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
1000 بسته معیشتی بین دانش‌آموزان آران و بیدگل توزیع می‌شود

کاشان - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: یک‌هزار بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه بین خانواده‌های دانش‌آموزان کم‌برخوردار این شهرستان توزیع می‌شود.

محمد معدندار روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارداشت: ارزش این تعداد بسته معیشتی به نزدیک یک میلیارد و 200 میلیون ریال می‌رسد که با کمک‌های خیرین جمع‌آوری شده است تا بین خانواده‌های دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع شود.

وی با بیان اینکه کمک‌های مومنانه به این دانش‌آموزان همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: ارزش ریالی هر بسته معیشتی نزدیک به یک میلیون و 200 هزار ریال است.

مدیر آموزش و پرورش آران‌وبیدگل یادآور شد: خیران این شهرستان در کنار فعالیت‌های خیر عمرانی، در بخش ساخت مدرسه و فعالیت‌های بهداشتی هم کمک‌های شایانی به دانش‌آموزان در طول سال انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 20 هزار دانش‌آموز در 130 واحد آموزشی شهرستان آران‌وبیدگل به تحصیل اشتغال دارند که افزون بر 2 هزار و 600 نفر از آنان کم‌برخوردار یا زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

ویروس کرونا 2019 (COVID-19) که نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

بر این اساس رزمایش "مواسات" همدلی و کمک‌های مومنانه پس از سخنرانی نیمه شعبان رهبر انقلاب با هدف یاری رساندن به افراد کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع ویروس کرونا در تمامی استان‌ها از جمله اصفهان انجام می‌شود.

شهرستان آران‌وبیدگل با جمعیت بیش از 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*