شنبه 29 اردیبهشت 1403

110 هزار ووشوکار سازمان یافته در کشور فعالیت دارند / حمایت از راه‌اندازی رشته ووشو در مناطق کم برخوردار

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
110 هزار ووشوکار سازمان یافته در کشور فعالیت دارند / حمایت از راه‌اندازی رشته ووشو در مناطق کم برخوردار

صدیقی با اشاره به فعالیت 110 هزار ووشکار سازمان یافته در کشور گفت: امیدواریم امسال برای اولین بار یک تیم در بخش جوانان در لیگ کشور حضور یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، امیر صدیقی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: بحث فرهنگی و توسعه همگانی ورزش را در دستور کار خود قرار داده ایم چرا که ورزش نقش سلامت محور دارد.

رئیس فدراسیون ووشو کشور در ادامه گفتک در دو حوزه توسعه ورزش رتبه اول را کسب کردیم و ورزش تنها چیزی است که در این دوران سخت به جامعه و جوانان کمک کند.

وی با اشاره به اینکه در 375 شهرستان هیئت ووشو فعال وجود دارد، افزود: بیش از 110 هزار ووشوکار به صورت رسمی ثبت شده اند و قریب به 200 هزار نفر ووشوکار به صورت غیررسمی در کشور داریم.

صدیقی ادامه داد: تلاش می کنیم تا نیازهای جوانان و خانواده ها در زمینه بحث های فرهنگی برطرف کنیم و به دنبال این هستیم تا از مناطق کم برخوردار و محروم حمایت کنیم و شاهد راه اندازی این رشته ورزشی باشیم.

رئیس فدراسیون ووشو کشور با بیان اینکه به خراسان جنوبی چشم امید داریم، گفت: ووشو رشته جذاب و کم هزینه ای است و بحث اخلاقی را تحت نظر دارد و امیدواریم امسال برای اولین بار یک تیمی در بخش جوانان در لیگ ووشو کشور حضور یابد.

انتهای پیام /