شنبه 14 مهر 1403

13 مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی و اشتغال در زنجان فعالیت می‌کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
13 مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی و اشتغال در زنجان فعالیت می‌کنند

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: 131 مرکز نیکوکاری در این استان مشغول ارائه خدمات برای نیازمندان و جامعه هدف هستند که 13مرکز از بین آنها بصورت تخصصی در حوزه های کارآفرینی، مشاوره، فرهنگی، اشتغال و مددکاری اسلامی ارائه خدمت می کنند.

هدایت صفری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت و کارآیی این مراکز افزود: مراکز نیکوکاری در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا و در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش کمک های مومنانه و مواسات و همدلی با حرکت جهادی و روحیه بسیجی خوش درخشیدند و توانستند خدمات ارزشمندی به نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد ارائه دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته از طریق 131 مرکز نیکوکاری که با محوریت مساجد و به صورت محله محور فعالیت می کنند، کمک های خیران و نیکوکاران جمع آوری و به صورت مستقیم با نظارت کمیته امداد به نیازمندان پرداخت شد و تحقق شعار از مردم به مردم عینیت یافت.

صفری افزود: مرحله سوم پویش ایران مهربان از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال همزمان با سراسر کشور در زنجان نیز آغاز شده است و کمیته امداد به کمک مراکز نیکوکاری با ایجاد 45 آشپزخانه اطعام مهدوی برنامه ریزی کرده است تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 134هزار پرس غذای گرم طبخ ودر بین خانواده های نیازمند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی وحفظ عزت وکرامت انسانی توزیع نماید.

مدیرکل کمیته امداد تاکید کرد: مردم استان زنجان دلبند کارهای خیر هستند و این دلبندی مردم را پای کار خیر آورده است و ما شاهد سیل کمک خیران و نیکوکاران در طی سال به ویژه ماه مبارک رمضان به نیازمندان هستیم.

به گزارش ایرنا، بیش از 28 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 55 هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

*س_برچسب‌ها_س*