یک‌شنبه 15 مهر 1403

2 صید قطعی، 3 توافق ضمنی / حاشیه های کبود اطراف باشگاه سرخ؛ اسماعیلی فر مردد شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
2 صید قطعی، 3 توافق ضمنی / حاشیه های کبود اطراف باشگاه سرخ؛ اسماعیلی فر مردد شد

ظاهرا برخی از جریانات پیرامون باشگاه پرسپولیس سبب شده تا وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه پیچیده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس بعد از ناکامی در لیگ برتر، فصل نقل و انتقالات را خیلی زود کلید زده است.

آنها که در فصل جاری در بسیاری از پستهای کلیدی مشکل داشتند، در ابتدا علیرضا بیرانوند گلر نیم ملی و سابق خود را به خدمت گرفتند و در ادامه مرتضی پورعلی گنجی مدافع لژیونر تیم ملی را پای میز قرارداد نشاندند تا فصل نقل و انتقالات را توفانی آغاز کنند.

در ادامه صحبت از خرید 3 ستاره سپاهان به میان آمد و گفته شد که سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و دانیال اسماعیلی فر 3 بازیکن سپاهان در رادار سرخ‌ها قرار گرفته‌اند و مذاکرات ابتدایی نیز با آنها موفقیت آمیز بوده است.

حتی گفته شده که توافقات نهایی با این 3 ستاره زرد انجام شده و بزودی قرارداد آنها امضا می شود.

با این وجود ظاهرا برخی از جریانات پیرامون باشگاه فعالیتهایی داشته‌اند که سبب شده تا جذب این 3 ستاره به ویژه سجاد شهباززاده و دانیال اسماعیلی فر به دست انداز بیفتد.

در همین رابطه آخرین خبر گزارش داد درحالی که در فضای مجازی برخی اخبار مبنی بر توافق باشگاه پرسپولیس با دانیال اسماعیلی فر منتشر می شود و به این بازیکن خوشامد می گویند اما امروز باشگاه پرسپولیس هیچ فعالیت نقل و انتقالاتی انجام نداده و هیچ توافق جدیدی با بازیکنان مورد نظر گل محمدی صورت نگرفته است.

پیش از این دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و سجاد شهباززاده در تماس تلفنی با یحیی گل محمدی ابراز علاقه خود برای حضور در پرسپولیس را اعلام کردند اما استوری های حمایتی از رامین رضاییان و برخی پیام های منفی جهت دار در پیج شخصی اسماعیلی فر باعث شده تا این بازیکن امروز با انتشار مطلبی در اینستاگرامش اعلام کند با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده است.

در واقع دودستگی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی باعث شده تا فعلا دانیال اسماعلی فر از این تیم دور شود.

باشگاه پرسپولیس هم به طور رسمی هنوز با این سه بازیکن فصل گذشته سپاهان مذاکره رسمی نداشته است.

جالب اینکه باشگاه پرسپولیس نیز در همین راستا با انتشار بیانیه‌ای امروز از هواداران درخواست کرد تا از جنجال و جبهه گیری و بوجود آوردن تنش جلوگیری کنند و اجازه دهند تا باشگاه و کادر فنی برنامه های خود را در فصل نقل و انتقالات با آرامش پیگیری کنند.

انتهای پیام /