جمعه 13 مهر 1403

30 واحد مسکونی سهم مددجویان بهزیستی زنجان شد

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع

طی سال گذشته نیز 170 واحد مسکونی به افراد واجد شرایط به مبلغ بیش از 2 میلیارد و 500 تومان واگذار شده که نشان از اهتمام و توجه سازمان بهزیستی کشور به موضوع مسکن و همچنین اشتغال دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طی هفته بهزیستی و همزمان با واگذاری 11 هزار واحد مسکونی به خانوارهای حداقل 2 عضو معلول به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور، 30 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی این استان نیز افتتاح و به گروه‌های هدف واگذار می‌شود.

محمد محمدی قیداری روز سه شنبه به مناسبت آغاز هفته بهزیستی و در نشست خبری با خبرنگاران استان افزود: سال 98، 119 واحد مسکونی با مبلغ بیش از یک میلیارد تومان کمک بلاعوض به مددجویان تحت پوشش واگذار شده است.

وی اظهار داشت: طی سال گذشته نیز 170 واحد مسکونی به افراد واجد شرایط به مبلغ بیش از 2 میلیارد و 500 تومان واگذار شده که نشان از اهتمام و توجه سازمان بهزیستی کشور به موضوع مسکن و همچنین اشتغال دارد.

این مسوول با اشاره به برنامه های دیگر هفته بهزیستی استان ادامه داد: کارگاه توانمندسازی معتادین بهبود یافته شهر زنجان نیز همزمان با افتتاح 15 طرح اشتغالزایی در سراسر کشور امروز افتتاح می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003KPx