یک‌شنبه 15 مهر 1403

378 پروژه شرکت توزیع برق زنجان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
378 پروژه شرکت توزیع برق زنجان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: طی هفته دولت 378 پروژه برق رسانی با اعتبار 247 میلیارد ریال از سوی این شرکت به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از افتتاح این پروژه ها ارائه خدمات مطلوب و رفاه و افزایش رضایت مشترکان استان زنجان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تامین برق پایدار و مطمئن برای مصرف کنندگان در بخش های مختلف صنعتی، خانگی، تجاری، عمومی و کشاورزی است.

به گفته وی، برق رسانی به روستاهای بدون برق در روستاهای امیرآباد و کماجین در شهرستان ابهر، کشکنلو و مهدیلو با یک میلیارد و 560 میلیون تومان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: با بهره برداری از این پروژه ها 68 خانوار ساکن در این چهار روستا از مزایای برق بهره مند می شوند.

علیزاده ادامه داد: نیروهای صنعت برق استان زنجان با درک شرایط فعلی، ناشی از شیوع بیماری کرونا، از روزهای نخست درکنار مدافعان سلامت بوده و برای ارائه خدمات مطلوب و تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان شبانه روز در تلاش هستند.

وی یادآوری کرد: ارائه خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برای مشترکان در مناطق شهری و روستایی محدود به زمان خاصی نیست و این خدمات شبانه روز در حال انجام است.

*س_برچسب‌ها_س*