دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

5 شرکت چوب پلاست برتر در ایران (مقایسه ویژگی ها + آدرس)

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
5 شرکت چوب پلاست برتر در ایران (مقایسه ویژگی ها + آدرس)

امروزه چوب پلاست یکی از مصالح نوین و پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز است و خرید از مراکز معتبر برای دریافت محصولات با کیفیت اهمیت زیادی دارد. در این مقاله 5 شرکت چوب پلاست برتر در ایران همراه با مشخصات کامل به شما معرفی شده تا بتوانید قبل از خرید چوب پلاست برای استعلام دقیق قیمت چوب پلاست با آن ها در تماس باشید.

در سال های اخیر مصالح ساختمانی پیشرفت زیادی کرده و تنوع بیشتری یافته است. چوب پلاست یا چوب پلاستیک (WPC) یکی از این مصالح است که به دلیل ویژگی های منحصر به فردش مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته و به عنوان یک جایگزین قوی و مقاوم برای چوب سنتی، در صنعت ساختمان و تزئینات داخلی و خارجی بسیار محبوب شده است.

هدف این مقاله، راهنمایی شما در انتخاب بهترین مرکز فروش چوب پلاست با توجه به قیمت‌ها، کیفیت و خدمات پس از فروش است. برای راحتی شما، به بررسی ویژگی‌های محصولات این مراکز نیز پرداخته‌ایم تا شما به عنوان مشتری بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

همچنین، راه های ارتباطی این شرکت ها در هر مورد از جمله شماره تماس، آدرس و لینک سایت درج شده تا بتوانید از طریق یکی از روش های موجود؛ قبل از ثبت سفارش برای استعلام قیمت خرید چوب پلاست با مرکز فروش مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید.

ویژگی های بهترین مرکز فروش چوب پلاست

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و سیستماتیک شدن فرآیندها، قبل از تصمیم گیری برای خرید، جستجوی اینترنتی انجام می دهیم. ممکن است این کار را برای خرید چوب پلاستیک انجام داده باشید و به دنبال بهترین تولید کننده چوب پلاست باشید یا حتی ممکن است در مورد یک شرکت خاص از دوستان و آشنایان خود مطالبی شنیده باشید، بدین منظور ما در در ذیل به برخی از ویژگی های بهترین مرکز فروش چوب پلاست اشاره می کنیم.

  • کیفیت بالا: از مواد اولیه درجه یک و با دوام استفاده می‌کنند و محصولاتی با کیفیت بالا و مقاوم در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

  • تنوع محصولات: محصولات متنوعی از جمله ورق چوب پلاست، برش چوب پلاست، نوار چوب پلاست و همچنین چوب پلاست با ضخامت‌های مختلف را ارائه می‌دهند.

  • خدمات پس از فروش: خدمات پس از فروش حرفه‌ای و مناسبی را به مشتریان خود ارائه و در صورت نیاز به تعمیرات و خدمات پس از فروش، به مشتریان خود کمک می‌کنند.

  • قیمت مناسب: قیمت های مناسبی برای محصولات خود در نظر می‌گیرند و در عین حال کیفیت بالا و خدمات بهتری را به مشتریان خودعرضه می کنند.

در حال حاضر شرکت های زیادی در ایران در زمینه تولید انواع چوب پلاستیک فعالیت می کنند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی بوده و خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهند. بدون شک شما به عنوان یک مشتری انتظاراتی از شرکت فروشنده خواهید داشت که دوست دارید به بهترین نحو ممکن آن ها را برآورده کند.

بهترین راه برای شما این است که یکی از شرکت های ارائه شده درلیست زیر را به عنوان بهترین شرکت چوب پلاست برای خرید محصول خود انتخاب کنید. این لیست که شامل 5 شرکت چوب پلاست برتر در ایران است پس از بررسی های دقیق جمع آوری شده و سعی شده مقایسه کاملی درباره آن ها ارائه شود تا به شما در انتخاب بهتر کمک کند.

لیست بهترین شرکت ها و مراکز فروش چوب پلاست

1) شرکت ویراچوب

شرکت ویرا چوب با بیش از 15 سال تجربه در فروش چوب پلاست، به عنوان یکی از پیشروان صنعت چوب پلاست در ایران شناخته شده است. این شرکت با ارائه‌ی محصولات با کیفیت و تولید شده با مواد اولیه درجه یک، تنوع چشمگیر محصولات و قیمت‌های رقابتی، توانسته جایگاه ویژه ای را در این زمینه بدست آورد.

همچنین ویرا چوب با ارائه خدمات پس از فروش عالی، از جمله گارانتی برای محصولات خود، تعمیرات و مشاوره‌های فنی مرتبط با چوب پلاست، توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد و با داشتن توانایی تامین محصولات به صورت سریع، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و قابل اعتماد ارائه می‌دهد

با توجه به ویژگی‌هایی که یک مرکز فروش چوب پلاست باید داشته باشد، شرکت ویرا چوب به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش چوب پلاست در ایران، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خرید اینترنتی چوب پلاست باشد.

آدرس

تهران: تهران، خیابان اشرفی اصفهانی، نبش کوچه آذری، پلاک 45، واحد6

گیلان: رشت، خیابان سردار جنگل، روبروی بانک تجارت

شماره های تماس

همراه: 09114565698

ثابت: 01333231797

--->>---

2) شرکت رسپیناوود

از دیگر مراکز فروش چوب پلاست در کشور، شرکت رسپیناوود است که در نقاط مختلف کشور نمایندگی دارد. گروه صنعتی رسپینا چوب راشین با بیش از 10 سال تجربه موفق در این زمینه توانسته با ارائه محصولات با کیفیت رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند.

همچنین در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان، انواع چوب و مصنوعات چوبی، دکوراسیون داخلی و خارجی، نمای داخلی و خارجی و... فعالیت دارد. این مجموعه همواره سعی کرده است بهترین خدمات، را با هزینه مناسب به مشتریان خود ارائه دهد.

آدرس: بالاتر از چهار راه جهان کودک قبل از پل میرداماد نبش سپیدار پلاک 59 واحد 9 پایین ساختمان بانک پارسیان.

تلفن: 09122244128

3) شرکت چوپکس

سومین مورد از بهترین مراکز فروش چوب پلاست در کشور، شرکت چوپکس است که از سال 1382 شروع به فعالیت کرده است. این شرکت با توجه به سابقه ی خود در این زمینه بخش قابل توجهی از تولیدات چوب پلاست را به خود اختصاص داده است و با بهره گیری از تیمی متخصص به ارائه خدمات در زمینه طراحی و تولید محصولات چوبی می پردازد.

آدرس: تهران، میدان شیخ بهایی، خیابان شیخ بهایی شمالی، جنب داروخانه ارکیده، پلاک 59، واحد 4.

تلفن: 88044414-021

4) شرکت دکوود

با توجه به تلاش شرکت چوب پلاست کاران فرانوین سازه که با نام تجاری دکووود (DECOWOOD) در زمینه تولید چوب پلاست فعالیت دارند، به عنوان یکی دیگر از برترین مراکز تولید چوب پلاست در ایران شناخته شده است، که سعی در تولید محصولاتی بر اساس اصول حفاظت از محیط زیست و به صورت دانش‌بنیان دارد. این شرکت از سال 1391 برای تولید چوب پلاست (WPC) فعالیت خود را آغاز کرده است.

آدرس: اتوبان تهران - قم، شهرک صنعتی شمس آباد، انتهای بلوار بهارستان، خیابان بوعلی، نبش کوچه نرگس 4، پلاک 19

تلفن تماس: 021-56901173

5) شرکت دایاکس وود

شرکت نوین بسپار سازان سپهر یا دایاکس، یک شرکت برجسته در صنعت تولید چوب پلاست است. این شرکت، با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، به عنوان اولین و تنها تولید کننده چوب پلاست با لایه محافظ اولتراشیلد در خاورمیانه شناخته می‌شود. این مجموعه دارای 12 سال سابقه در زمینه تولید و قالب سازی چوب پلاست را دارد و دارای دو کارخانه در تهران و البرز است.

آدرس: استان سمنان، گرمسار، شهرک صنعتی گرمسار، خیابان پژوهش هفتم شرکت سورنا پلاست شرق

تلفن تماس: 9-34557247-023

مزایای خرید از بهترین مراکز فروش چوب پلاست

خرید چوب پلاست با کیفیت از یک مرکز معتبر، مزایای فراوانی دارد. چوب پلاست با کیفیت، از جنبه های ساختاری و ظاهری، مقاومت بالا و زیبایی خاصی برخوردار است. از طرفی، مراکز معتبر معمولاً با تلاش برای ارائه بهترین محصولات، از تکنولوژی‌های پیشرفته و به‌روز و از مواد با کیفیت برای تولید چوب پلاست استفاده می‌کنند.

بنابراین، محصولات ارائه شده توسط این تولیدکنندگان معمولاً دارای کیفیت بالایی هستند. این مراکز خدمات پس از فروش که شامل گارانتی، تعمیرات و مشاوره‌های فنی مرتبط با چوب پلاست را نیز ارائه می‌دهند. به این ترتیب، در صورت وجود هرگونه مشکل یا نیاز به مشاوره، مشتریان می‌توانند با آنها تماس بگیرند و از خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش آنان بهره‌مند شوند.

این فروشندگان، محصولاتی با قیمت‌های رقابتی، کیفیت بالا و خدمات پس از فروشی که ارائه می‌دهند، می‌توانند به مشتریان خود اطمینان و اعتماد بیشتری بدهند.

با توجه به ویژگی‌هایی که یک مرکز فروش چوب پلاست باید داشته باشد، شرکت ویرا چوب به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش چوب پلاست در ایران، به حساب می آید.

ویرا چوب به عنوان یک تولیدکننده چوب پلاست از مواد اولیه با کیفیت استفاده می کند و فرآیند تولید آن را با رعایت استانداردهای بین المللی صورت می گیرد. همچنین این شرکت با توجه به رشد روزافزون صنعت چوب پلاست، به دنبال ارتقای فرآیندهای تولید و توسعه در این زمینه است.

اگر شما هم به دنبال یک شرکت چوب پلاست با کیفیت و قابل اعتماد هستید، ویرا چوب می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. به علاوه، شما می توانید با مراجعه به سایت ویرا چوب، از محصولات و خدمات ارائه شده توسط این شرکت آگاه شوید و با کارشناسان فنی آن در ارتباط باشید تا بهترین تجربه را در خرید چوب پلاست داشته باشید.

کلام آخر

چوب پلاست به دلیل مزایایی مانند مقاومت در برابر رطوبت، آفت و آتش، قابلیت بازیافت و سبک بودن در طراحی و ساخت سازه‌های چوبی، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بهترین مراکز فروش چوب پلاست باید بتوانند محصولات با کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مطلوبی را به مشتریان ارائه دهند.

یکی از بهترین مرکز فروش چوب پلاست، ویراچوب است که از مزایای خرید از این مرکز می‌توان به محصولات با کیفیت بالا، قیمت رقابتی و مناسب، تنوع در انواع محصولات، مشاوره فنی، ارسال سریع و به موقع سفارشات و خدمات پس از فروش مطلوبی اشاره کرد.

(با توجه به مزایای خرید چوب پلاست و ارزش‌های ارائه شده توسط ویراچوب به عنوان بهترین مرکز فروش چوب پلاست، خرید از این مرکز را به شدت توصیه می‌کنیم.

-->

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

5 شرکت چوب پلاست برتر در ایران (مقایسه ویژگی ها + آدرس) 2
5 شرکت چوب پلاست برتر در ایران (مقایسه ویژگی ها + آدرس) 3