شنبه 29 اردیبهشت 1403

5000 شاخه گل شب بو زینت بخش معابر منطقه 13

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
5000 شاخه گل شب بو زینت بخش معابر منطقه 13

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح استقبال از بهار گفت: در حال حاضر، بیش از پنج هزار گلدان گل شب بو در عرصه‌های سبز منطقه کاشته شده است. به گفته او، خیابان پیروزی، میادین معلم و مهتدی و مقابل ساختمان ستادی شهرداری منطقه13 با بیش از 580 فلاورباکس به گونه‌هایی...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح استقبال از بهار گفت: در حال حاضر، بیش از پنج هزار گلدان گل شب بو در عرصه‌های سبز منطقه کاشته شده است.

به گفته او، خیابان پیروزی، میادین معلم و مهتدی و مقابل ساختمان ستادی شهرداری منطقه13 با بیش از 580 فلاورباکس به گونه‌هایی از قبیل شب بو و سینره مزین شده است.

شهردار منطقه 13 اظهار داشت: فرش‌های گل با استفاده از گل‌های بنفشه و لاله به مساحت یک هزار و 500 متر مربع تهیه شده و شهروندان همزمان با فرارسیدن بهار به تماشای شکفتن هزاران گل لاله رنگارنگ در محدوده منطقه 13 می‌نشینند.