جمعه 28 اردیبهشت 1403

6 نکته مهم در پوشیدن کتونی در استایل روزمره

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
6 نکته مهم در پوشیدن کتونی در استایل روزمره

اگر به‌دنبال این هستید که استایلی به‌روز و خاص داشته باشید، می‌توانید از کتونی جدید در کنار پوشش روزمره خود بهره ببرید. با رعایت‌کردن نکات این کار به‌راحتی قابلیت استایل کردن با این کفش برای شما ممکن است.

رپرتاژ آگهی: اگر می‌خواهید استایلی روزمره برای خودتان آماده کنید، قطعا به یک کفش اسپرت یا ورزشی نیز نیاز دارید. کتونی‌ها برای همین کار ابداع شده‌اند. درست است که کاربرد اصلی کتونی برای ورزش در نظر گرفته شده؛ اما شما می‌توانید آن‌ها را با استایل‌های روزمره نیز ست کنید. این کار بسیار راحت بوده و باعث جذابیت شما می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برخی از نکات را در نظر گرفته و سپس کفش مورد علاقه را خریداری کنید. همراه ما باشید تا در ادامه مهم‌ترین این نکات را به شما ارائه دهیم.

آیا کتونی برای استایل روزمره خوب است؟

در این پاسخ به این سوال مهم باید گفت که بله؛ شما قادر هستید با استایل روزمره خود کتونی‌های مختلفی را بپوشید. این کار بسیار رایج بوده و افراد زیادی آن را انجام می‌دهند. در واقع این امر در سال‌های اخیر به یک مد تبدیل شده است.

در زمان‌های گذشته هیچ‌کس کفش یا کتونی اسپرت را به‌همراه لباس‌های روزمره مانند پیراهن، شلوار پارچه‌ای و کت‌وشلوار نمی‌پوشید. دلیل این موضوع نیز تفاوت ظاهر آن‌ها بود؛ اما امروز با واردشدن مدل‌های جدید از کتانی، می‌توانید آن‌ها را با کت وشلوار اسپرت نیز ست کنید.

6 نکته برای پوشیدن کتونی در استایل روزمره

برای اینکه بتوانید بهترین مدل کتونی را برای استایل روزمره خود خریداری کنید، بهتر است نکاتی را بلد باشید. 6 مورد از مهم‌ترین این نکات به شرح زیر هستند. باید تمامی آن‌ها را بررسی کنید تا بهترین کفش‌ها نصیب شما شوند.

خرید مدل‌های کلاسیک

یکی از نکات بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید، خرید مدل‌های ساده یا همان کلاسیک است. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که منظور از مدل‌های کلاسیک، مدل‌های لوکس و رسمی هستند؛ اما هرگز به این شکل نبوده و منظور از مدل‌های کلاسیک، ساده‌ترین مدل است.

درصورتی‌که می‌خواهید با استایل کژوال یا همان روزمره کتانی بپوشید، باید مدل‌های ساده را بخرید. با خرید مدل‌های زرق‌وبرق‌دار هرگز نمی‌توانید استایلی زیبا برای خودتان درست کنید. پس حتما به این موضوع توجه ویژه داشته باشید.

دوری از مدل‌های ترکیبی

یکی از دیگر موضوعاتی که می‌تواند به‌شکل عالی شما را در پوشیدن کتانی برای استایل روزمره کمک کند، دوری از مدل‌های ترکیبی است. منظور از مدل‌های ترکیبی همان مدل‌هایی هستند که با ترکیب مدل‌های مجلسی و اسپرت به‌دست‌آمده‌اند.

راستش را بخواهید، جذابیت این مدل‌ها پایین بوده و اصلا انتخاب درستی به‌حساب نمی‌آیند. در واقع این مدل‌ها را نه می‌توان در دسته‌بندی اسپرت و نه مجلسی قرارداد. به همین دلیل سعی کنید یک مدل معمولی که طراحی ساده‌ای دارد را بخرید.

پوشیدن جوراب مناسب

اگر می‌خواهید با خرید کتونی اسپرت و ورزشی، آن را همراه استایل روزمره خود بپوشید، باید به پوشیدن یک جوراب مناسب اهمیت دهید. اگر می‌خواهید با استفاده از این کتانی به پیاده‌روی رفته یا با پوشیدن آن ورزش کنید، پیشنهاد می‌شود که یک جوراب مناسب نیز بپوشید.

این کار هم به نفع کفش هم به نفع شما خواهد بود. درصورتی‌که بدون جوراب کفش بپوشید، پای شما عرق کرده و به‌دلیل جمع‌شدن رطوبت در کف پا، امکان به‌وجودآمدن بیماری‌های پوستی بسیار بالا می‌رود. ازطرف‌دیگر نپوشیدن جوراب موجب بوگرفتن داخل کفش می‌شود.

بالا دادن قسمتی از پاچه شلوار

نکته‌ای که باید در استایل روزمره خود به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، بالا دادن قسمتی از پاچه شلوار درصورت بلند بودن آن است. فرقی نمی‌کند که چه مدل از کتونی را می‌پوشید؛ درهرصورت نباید شلوار روی کفش شما بیاید. این کار علیه قوانین استایل روزمره بوده و باعث کاهش جذابیت پاهایتان می‌شود.

اگر شلوار شما بلند است، پیشنهاد می‌کنیم که آن را کمی تاز بزنید. این کار باعث می‌شود تا کفش به بهترین شکل دیده شده و شلوار نیز به‌درستی روی پاهای شما بایستد. البته باید توجه داشته باشید که این کار هم رو‌به‌بیرون هم روبه‌داخل پاچه قابل انجام است. با تا کردن داخل پاچه، قسمت تاخورده شده قابل مشاهده نخواهد بود.

مراقبت از کتونی

نکته‌ای مهم که کمتر کسی به آن اهمیت می دهد مراقبت از کتونی است. بسیاری از مشتریان پس‌از خرید کفش و استفاده از آن، نه آن را تمیز کرده و نه بوگیری درون کفش قرار می‌دهند. این کار باعث می‌شود که کتونی در کمترین زمان ممکن خراب شده و شما را نیازمند تعویض کند.

برای اینکه از این مشکل جلوگیری کنید، پیشنهاد می‌شود که به مراقبت کفش اهمیت دهید. به‌طور مثال، هرگز کفش را درون ماشین لباسشویی ننداخته و تنها قسمت بیرونی آن را دستمال بکشید. همچنین پس‌از کثیف شدن کفش، حتما آن را تمیز کنید تا کثیفی روی سطح آن باقی نماند.

مناسب‌بودن سایز کفش

آخرین نکته‌ای که می‌تواند شما را در خرید و پوشیدن کتونی همراه استایل روزمره کمک کند، انتخاب سایز مناسب برای کفش است. درصورتی‌که اندازه سایز کفش برای شما مناسب نباشد، امکان آسیب رسیدن به پاهای شما بالا می‌رود. به‌طور مثال، انگشت شست ورم‌کرده و قسمتی از ناخن وارد گوشت می‌شود.

درصورتی‌که سایز بزرگ‌تر از اندازه مد نظر را بخرید نیز پا درون آن تکان خورده و آسیب‌های جدی می‌بیند. پیشنهادی که برای شما داریم این است که حتما زمان خرید به سایز کفش توجه کرده و آن را متناسب با پای خود بخرید.

خرید بهترین کتونی اسپرت

روش‌های مختلفی برای تهیه و استفاده از کتانی اسپرت در استایل روزمره وجود دارد. راحت‌ترین و سریع‌ترین روش، مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است. دیجی‌کالا فروشگاهی است آنلاین که پر از تنوع کفش بوده و محصولات مختلفی را در اختیار شما قرار داده است. انواع مدل‌های کتونی در این فروشگاه موجود بوده و قیمتی عالی نیز دارند.

جمع‌بندی

یکی از مهم‌ترین المان‌هایی که در استایل هرکسی وجود دارد، کفش است. با خرید جذاب‌ترین مدل کفش می‌توانید زیبایی را به پاهای خود ببخشید. کتانی یکی از مدل‌های محبوب کفش است که حالتی اسپرت داشته و بیشتر برای پیاده‌روی و ورزش استفاده می‌شود.

شما قادر هستید مدل‌های جدید کتانی که طرح ساده دارند را به‌همراه استایل روزمره خود بپوشید. این کار نکات خاص خود را دارد. به‌طور مثال، انتخاب طرح‌های ساده و سایز مناسب از مهم‌ترین این نکات هستند. در این مطلب هر نکته‌ای که نیاز بود برای این کار بدانید را باهم بررسی کردیم. حال می‌توانید برای خرید این محصولات به دیجی‌کالا بروید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

6 نکته مهم در پوشیدن کتونی در استایل روزمره 2
6 نکته مهم در پوشیدن کتونی در استایل روزمره 3