شنبه 22 اردیبهشت 1403

آب سنگین

آب سنگین

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورها به دنبال خرید تجهیزات دفاعی ما هستند، افزود: کره، روسیه و آلمان خواهان خرید آب سنگین ایران شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: انتخابات مصداق اقتدار و امنیت ملی ما است، انقلاب اسلامی توسط مردم به پیروزی رسید و تاکنون هر جا که مردم بوده‌اند توفیق داشته‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورایعالی امنیت ملی تاکید کرد: تصور نکنید که فقط روسیه به دنبال تجهیزات دفاعی ایران است؛ خیلی از کشورها به دنبال خرید سلاح‌ها و تجهیزات ایران هستند؛ کره، روسیه، آلمان و بسیاری از کشورها درصدد خرید آب سنگین از ایران هستند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمدیان گفت: طبق گزارش آمریکایی‌ها بهترین کیفیت آب سنگین دنیا را ایران دارد. ما باید تولید علم را به تولید ثروت مبدل کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجواحمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در همایش روایت پیشرفت 40 سالگی دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: در حوزه اقتصادی هر روز یک تحریم و یک هجمه به ما صورت می‌گیرد. در حوزه حقوق بشر و امثالهم شاهدیم که غرب به عنوان یک سلاح از آن در مقابل هر کشور که در پازل خودش حرکت نمی‌کند، استفاده می‌کند. وی افزود: اصولا ستون اصلی امنیت ملی ما مردم هستند، انتخابات مصداق...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست امروز شورای حکام آژانس به بیان ادعاهایی درباره مسائل پادمانی با ایران و نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای آن پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوروز فرصتی برای مسافرت و فاصله گرفتن از مشغله های روتین روزمره است. با شروع سال نو، تعطیلات رسمی و‌شروع بهار تنها سفر می‌تواند انرژی لازم برای شروع سال جدید را تامین کند. نوروز فرصتی برای مسافرت و فاصله گرفتن از مشغله های روتین روزمره است. با شروع سال نو، تعطیلات رسمی و‌شروع بهار تنها سفر می‌تواند انرژی لازم برای شروع سال جدید را تامین کند. بیشتر افراد قبل از شروع عید مقصدهای مورد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش برف و باران مدارس و ادارات را به تعطیلی کشاند. عرشه آنلاین بارش برف فعالیت مدارس برخی نقاط را برای چهارشنبه 9 اسفند غیرحضوری کرد. این خبر بروزرسانی می شود و اطلاعات جدید از تعطیلی مدارس به خبر افزوده می شود به گزارش عرشه آنلاین جزییات تعطیلی مدارس چهارشنبه 9 اسفند اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسلامی گفت: صنعت هسته‌ای، ایران را جزو پنج کشور اول دنیا در خیلی از رشته‌ها و سرفصل‌های هسته‌ای قرار داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: صنعت هسته‌ای، ایران را جزو 5 کشور اول دنیا در خیلی از رشته‌ها و سرفصل‌های هسته‌ای قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه ایران امروز در نشست خبری در دمشق با بیان اینکه هیچ اقدام رژیم صهیونیستی در منطقه بدون پاسخ نمانده، گفت: در مسیر مبارزه با تروریسم در کنار سوریه خواهیم ماند. وزیر امور خارجه ایران امروز در نشست خبری در دمشق با بیان اینکه هیچ اقدام رژیم صهیونیستی در منطقه بدون پاسخ نمانده، گفت: در مسیر مبارزه با تروریسم در کنار سوریه خواهیم ماند. حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اکنون راهکار جدیدی در چاپ سه بعدی اندام می‌تواند به حل بحران پیوند عضو کمک کند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه فرارو

محمد اسلامی درباره صادرات آب سنگین ایران عنوان کرد: آب سنگین ایران به همه کشورهای پیشرفته صادر می‌شود و آمریکا نیز یک بار آب سنگین ما را خریداری کرده است.

وب‌گاه الف

رییس سازمان انرژی اتمی از تولید آفتکش‌های جدید هسته‌ای برای نابود کردن آفات از نخلستان‌های کشور خبر داد.