جمعه 14 اردیبهشت 1403

آتش نشانی

آتش نشانی

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌در حالی که طرح تعطیلی شنبه‌ها و دو روزه شدن تعطیلات آخر هفته بحث برانگیز شده است، یک نماینده مجلس از موافقت کمیسیون اجتماعی با تعطیلی روز شنبه خبر داد. ایلنا: در حالی که طرح تعطیلی شنبه‌ها و دو روزه شدن تعطیلات آخر هفته بحث برانگیز شده است، یک نماینده مجلس از موافقت کمیسیون اجتماعی با تعطیلی روز شنبه خبر داد. علی‌اصغر عنابستانی:

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وقتی دولت در یک روز مشخصی تعطیل می‌شود، بخش خصوصی هم خودش را وفق می‌دهد و تعطیلی اعمال خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

مجوز استفاده از ظرفیت نیرو‌های وظیفه برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح صادر شد.

وب‌گاه عصر ایران

مجوز استفاده از ظرفیت نیروهای وظیفه برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: مجوز استفاده از ظرفیت نیروهای وظیفه برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار اردستان با اشاره به ادامه جاری شدن سیل گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا پایان روز جمعه در آماده باش کامل هستند.

وب‌گاه عصر ایران

حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آتش سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین (ع) با تلاش آتش نشانان بخیر گذشت و از بروز خسارت مالی سنگین جلوگیری بعمل آمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انبار داروی بیمارستان امام حسین (ع) در خیابان شهید مدنی تهران دچار حریق شد.

وب‌گاه فرارو

بامداد روز گذشته پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) در تماس با سامانه 125 از آتش‌سوزی در انبار داروی این بیمارستان خبر داده و در درخواست کمک کردند که درپی آن بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 2، 93 و 73 را به همراه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان شهید مدنی جنوبی اعزام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز گذشته آتش‌سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار دارو رخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انبار داروی بیمارستان امام حسین (ع) در خیابان شهید مدنی تهران دچار حریق شد. انبار داروی بیمارستان امام حسین (ع) در خیابان شهید مدنی تهران دچار حریق شد. به گزارش عرشه آنلاین، بامداد روز گذشته پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) در تماس با سامانه 125 از آتش‌سوزی در انبار داروی این بیمارستان خبر داده و در درخواست کمک کردند که درپی آن بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 2، 93 و 73 را...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بامداد روز گذشته پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) در تماس با سامانه 125 از آتش‌سوزی در انبار داروی این بیمارستان خبر داده و در درخواست کمک کردند که درپی آن بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 2، 93 و 73 را به همراه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان شهید مدنی جنوبی اعزام کرد. با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که...

خبرگزاری دانشجو

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در خصوص ضرورت وجود سازمان آتش‌نشانی در پایتخت اعلام کرد: باتوجه به گسترش شهرنشینی و توسعه آن‌ها انجام اقداماتی در مورد تامین امینت شهروندان مطرح شد. در همین راستا تعداد زیادی از مراکز آتش نشانی در شهر‌های مختلف ایران تاسیس شدند و آغاز به کار کردند، که این روند تا به امروز نیز ادامه دارد. وی با اشاره...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی وقوع آتش سوزی گسترده در محل دفن زباله در شرق دهلی آتش نشان ها به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی وقوع آتش سوزی گسترده در محل دفن زباله در شرق دهلی آتش نشان ها به محل حادثه اعزام شدند.