یک‌شنبه 6 آبان 1403

آخرین رویای گریزمان: بازی کردن کنار مسی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آخرین رویای گریزمان: بازی کردن کنار مسی!

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکومادرید، اعتراف کرد که علاقه دارد روزی در لیگ حرفه‌ای آمریکا بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکومادرید، بار دیگر بر تمایل خود برای انتقال به لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا تاکید کرد.

گریزمان که قبلا هم درباره لیگ ام ال اس صحبت کرده بود، اعلام کرده پس از تجربه حضور در بارسلونا علاقه دارد تا روزی در لیگ حرفه‌ای آمریکا هم بازی کند.

او در تابستان گفته بود در میان هجوم استعدادها از اروپا به خاورمیانه، ترجیح می‌دهد به ایالات متحده نقل مکان کند و همان مسیری را طی کند که لیونل مسی، هم تیمی سابق او در بارسا، طی کرده است.

این بازیکن فرانسوی در گفتگو با آاس اسپانیا ضمن ابراز علاقه برای خداحافظی با پیراهن اتلتیکو گفت:"می‌دانم که باشگاه علاقه دارد اینجا در فوتبال خداحافظی کنم و ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد. فراتر از اروپا، چیزی که به آن فکر می‌کنم لیگ حرفه‌ای آمریکا است، من همیشه به آن فکر می‌کنم. اما اتلتیکو تقریبا صددرصد آخرین باشگاه من در اروپا خواهد بود. اینجا جایی است که می‌خواهم باشم، جایی که خودم را خوشحال‌تر می‌بینم و اینجا در خانه‌ام هستم."

گریزمان قبل از انتقال به بارسلونا بین سال‌های 2014 تا 2019 برای اتلتیکو بازی کرد، اما او تنها دو سال در این باشگاه دوام آورد و در سال 2021 به صورت قرضی به مادرید بازگشت. او در پایان همان فصل به صورت دائمی به باشگاه مادریدی بازگشت. او در 365 بازی برای اتلتیکومادرید، 173 گل به ثمر رسانده و 78 پاس گل داده است.

آخرین رویای گریزمان: بازی کردن کنار مسی! 2
آخرین رویای گریزمان: بازی کردن کنار مسی! 3