یک‌شنبه 8 مهر 1403

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها / بارش باران در جاده‌های 7 استان

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها / بارش باران در جاده‌های 7 استان

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، از بارش باران در جاده‌های 7 استان خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مسدودیت دو محورشمالی گفت: مسیر رفت و برگشت محور چالوس و آزادراه تهران - شمال، تا ساعت 15 هشتم مهر ماه مسدود است و رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین تردد کنند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی سایر جاده‌های افزود: بر اساس گزارش‌های مرکز کنترل ترافیک، در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل گلشهر تا پلیس راه مهرشهر و آزادراه قزوین - کرج محدوده های مهرویلا و پل فردیس نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: همچنین در مسیر آزادراه تهران - ساوه محدوده ابتدای آزادراه و در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع نیز نیمه‌سنگین اعلام شده است.

شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده های کشور گفت: در برخی از محورهای‌استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، گلستان، قم و مازندران بارش باران گزارش شده است. همچنین در برخی از محورهای استان‌های مرکزی، اصفهان، کرمان و خراسان جنوبی وزش بادوگردوخاک نیز مشاهده می‌شود.

وی افزود: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی به حوادث احتمالی رخ داده برای رانندگان و مسافران است.

233236

کد خبر 1964127