شنبه 29 اردیبهشت 1403

آخرین وضعیت سلامت زائران ایرانی در تصادف اتوبوس با تریلی در عراق

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
آخرین وضعیت سلامت زائران ایرانی در تصادف اتوبوس با تریلی در عراق

ایسنا نوشت: نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق، آخرین وضعیت سلامت زائران ایرانی در حادثه تصادف اتوبوس با تریلی در سامرا را تشریح کرد.

دکتر طباطبایی به حادثه تصادف اتوبوس حامل زائران کشورمان در سامرا در حوالی ظهر روز گذشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه یک بانوی هموطن در دم جان باخت و بیش از 40 مصدوم نیز به بیمارستان‌های منطقه اعزام شدند.

وی گفت: همکاران ما در مرکز پزشکی هلال احمر سر صحنه حاضر شده و به بیمارستان‌های محل بستری زائران مراجعه کردند. در مجموع، مصدومان شب گذشته به سمت کربلای معلی حرکت داده شدند و تنها یک بانوی ایرانی در بیمارستانی در بغداد بستری است که در اولین فرصت ترخیص می‌شود.

طباطبایی افزود: زائران مصدومی که به کربلا آمدند، در کلینیک مرکز پزشکی هلال احمر در کربلا منتقل شدند و وضعیت‌شان پایدار شد و امروز بعد از ظهر برخی به سمت فرودگاه نجف و برخی به سمت مرز به صورت زمینی منتقل شدند تا به کشور عزیزمان عزیمت کنند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق همچنین گفت: یک بانوی ایرانی هم که در بیمارستان بغداد بستری است در اولین فرصت به سمت کشورمان اعزام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

حادثه مرگبار برای زوار ایرانی در عراق / عکس

47236

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1789068