یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آخرین وضعیت مصدومان حادثه فیلمبرداری سریال سلمان فارسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
آخرین وضعیت مصدومان حادثه فیلمبرداری سریال سلمان فارسی

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود از اعزام 2 نفر از پنج مصدوم حادثه فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» به تهران خبر داد.

هوفر رفیعی، رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اظهار کرد: تعداد مصدومان حادثه سریال سلمان_فارسی در روستای خیج شهرستان شاهرود پنج نفر بود که پس از طی فرآیند درمان، 2 مصدوم به علت شکستگی‌های زیاد به تهران اعزام شدند. وی افزود: پنجشنبه هفته گذشته پنج مصدوم این حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام شدند که 2 نفر به نام‌های محمدعلی گرگانی و مهدی جزیی به صورت سرپایی در محل اورژانس این بیمارستان درمان و مرخص شدند. رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با اشاره به اینکه سه مصدوم دیگر به نام‌های مصطفی نوروزی، علیرضا یوسف‌زاده و علی عجم نیز پس از اعزام به این بیمارستان بستری شدند، ادامه داد: مصطفی نوروزی بعد از یک روز بستری و تحت نظر بودن، از بیمارستان مرخص شد.

خبر مرتبط تیراندازی مرگبار توسط سرباز آلمانی / چند نفر کشته شدند؟+ جزئیات

در شلیک مرگبار یک سرباز ارتش آلمان چهار نفر از جمله یک کودک در شمال غربی این کشور به قتل رسیدند و مظنون خود را به پلیس تسلیم کرد.

رفیعی بیان کرد: علیرضا یوسف‌زاده نیز برای ادامه درمان به بیمارستان اختر تهران اعزام شد و علی عجم نیز در حال اعزام است. وی با بیان اینکه حال عمومی این 2 مصدوم نیز رضایت‌بخش است، تصریح کرد: یوسف‌زاده و عجم به دلیل شکستگی‌های متعدد برای ادامه درمان به تهران اعزام شدند. این حادثه روی یک پل معلق چوبی و سنگی رخ داد که حدود یک متر با زمین فاصله داشت و متصل به 2 ستون بود؛ تعداد زیادی هنرور برای تمرین روی این پل بودند که پل نتوانست این فشار را تحمل کند و فرو ریخت. در این حادثه که در محل فیلمبرداری در روستای خیج شاهرود اتفاق افتاد، پنج نفر مصدوم شدند و 2 نفر جان باختند؛ مصدومان حادثه با بالگرد به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام شدند.

سریال «سلمان فارسی» محصول مرکز سیما فیلم سازمان صداوسیما به نویسندگی و کارگردانی سیدداوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری است که فیلمبرداری آن در شهرک سینمایی ایران (غزالی) و استان سمنان ادامه دارد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

آخرین وضعیت مصدومان حادثه فیلمبرداری سریال سلمان فارسی 2