یک‌شنبه 1 مهر 1403

آرامشی که با یک مصاحبه نابهنگام به هم ریخت / نکونام شاید دیگر به تمرین استقلال نرود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آرامشی که با یک مصاحبه نابهنگام به هم ریخت / نکونام شاید دیگر به تمرین استقلال نرود

با صحبت های عجیب و بی وقت مشاور مدیرعامل استقلال و پاسخ تند نکونام، این باشگاه به نقطه قطعی پایان همکاری با یکی از از دو نفر (نکونام یا سمیعی) رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تصور می شد در آستانه دربی پایتخت تمام تمرکز ارکان باشگاه استقلال روی موفقیت در این مسابقه حساس باشد، اما برگزاری نشست خبری عجیب از سوی مشاور مدیرعامل آبی ها، یکبار دیگر بر حواشی آبی ها افزود تا این تیم پیش از جدال با پرسپولیس، درگیر مشکلات خوساخته شود.

داوود حقدوست بازیکن نه چندان نام‌آشنای استقلال که چندی پیش به عنوان مشاور مدیرعامل استقلال منصوب شد، عصر امروز اقدام به برگزاری یک نشست خبری کرد و در آن به انتقاد از جواد نکونام و مشاورانش پرداخت و حتی نام برادر نکونام (مسعود) را به زبان آورد و گفت با وجود اصرارش به جلسه آنها از انجام این دیدار امتناع کرده‌اند. 

او در حمایت از سمیعی خطاب به نکونام مدعی شد: بهترین بدنساز های دنیا بین 50 تا 100 هزار دلار پول می‌گیرند اما بدنساز شما 400 هزار دلار گرفت، اول فصل به شما پیشنهاد دستیار خارجی دادیم اما قبول نکردید!

داوود حقدوست مشاور مدیرعامل استقلال امروز با رسانه‌ها به گفت و گو نشست

با انجام این صحبتها مشخص بود که نکونام اقدام به پاسخگویی خواهد کرد. او در پایان گفت و گوی 8 دقیقه‌ای با خبرنگاران گفت خودشان می‌دانند و دربی و بازی السد. البته او مشخصا نگفت که تیم را در این دو مسابقه هدایت نخواهد کرد اما ظاهرا قصد نکونام بر عدم حضور در تمرین برای روشن شدن تکلیف میان خودش و سمیعی است. او عقیده دارد صحبتهای امروز حقدوست از سوی سمیعی به وی دیکته شده و با توجه به حکم رسمی او در باشگاه (مشاور) این بازیکن سابق حق مصاحبه علیه سرمربی تیم (خودش) را نداشته است.

نکونام امشب در شرایطی کمپ حجازی را ترک کرد که خبرنگاران میدانی این حس را از او گرفتند که احتمالا پس از دو بازی استقلال مقابل الغرافه و نساجی شاید این همکاری عجیب و پرتنش به پایان رسیده باشد.

طبعا باشگاه که در این فصل هرگز نقش خود را بعنوان یک نهاد اداری باثبات انجام نداده و بخشی از بحران بوده، با توجه به انجام دربی در روز چهارشنبه باید به سرعت تصمیم خود را نهایی کند.

این انتخاب چندان پیچیده نیست: نکونام یا سمیعی؟

آرامشی که با یک مصاحبه نابهنگام به هم ریخت / نکونام شاید دیگر به تمرین استقلال نرود 2