شنبه 29 اردیبهشت 1403

آرسنال هافبک می‌خواهد: خداحافظی ژاکا با توپچی‌ها

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آرسنال هافبک می‌خواهد: خداحافظی ژاکا با توپچی‌ها

گرانیت ژاکا، ستاره خط میانی آرسنال، به صورت تلویحی از جدایی خود از این تیم در پایان فصل جاری خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال، امروز عملا به جدایی‌اش از توپچی‌ها در پایان فصل جاری اشاره کرد تا یکی از مهره‌های لیست خروجی میکل آرتتا مشخص شود.

قرارداد ژاکا با آرسنال تا پایان فصل آینده معتبر است اما تا این لحظه خبری از تمدید قرارداد نبوده و رسانه‌های انگلیسی گزارش کردند که مذاکرات مدیران آرسنال با این هافبک سوئیسی به نتیجه نرسیده است.

گرانیت ژاکا امروز به صورت تلویحی از پایان دوران حضورش در لندن خبر داد و گفت:" سرنوشت من هفته آینده مشخص می‌شود. از هواداران آرسنال به خاطر همه حمایت‌هایشان سپاسگزارم. وقتی بازوبند کاپیتانی را تحویل دادم هواداران آنقدر خوب با من برخورد کردند که هیچوقت خوبی‌هایشان را فراموش نمی‌کند. اصلا انتظار نداشتم در آن روزهای سخت هواداران با من آنطور رفتار کنند".

بر اساس گزارش‌ها در انگلیس بایر لورکوزن در حال حاضر بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن ژاکا دارد و او احتمالا با قراردادی چهار ساله به ارزش 15 میلیون یورو راهی آلمان خواهد شد و به تیم سردار آزمون خواهد پیوست.

برخی رسانه‌های انگلیسی از جمله دیلی‌میرر در ساعتهای گذشته مدعی شدند آرسنال برای پر کردن جای خالی ژاکا در خط میانی‌اش به جذب ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچسترسیتی، علاقه‌مند شده است.

آرسنال هافبک می‌خواهد: خداحافظی ژاکا با توپچی‌ها 2
آرسنال هافبک می‌خواهد: خداحافظی ژاکا با توپچی‌ها 3