یک‌شنبه 15 مهر 1403

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری زنجان با شرکت یک‌هزار و 200 نفر برگزار می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آزمون کارشناسان رسمی دادگستری زنجان با شرکت یک‌هزار و 200 نفر برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان زنجان گفت: آزمون کارشناسان رسمی دادگستری با شرکت بیش از یک‌هزارو 200 نفر متقاضی برای اولین بار در استان برگزار خواهد شد.

سید محسن صفوی روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران زمان برگزاری آزمون را بیستم شهریورجاری اعلام کرد و افزود: آزمون جذب کارشناسان رسمی توسط مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور و تولیت سازمان سنجش، برای اولین بار درمراکز تمام استانها به صورت همزمان برگزار می‌شود و شرکت کنندگان استان زنجان که شامل یک هزار و 39 مرد و 186 زن هستند با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی محل برگزاری این آزمون را دانشگاه زنجان بیان و خاطرنشان کرد: سوالات در 2 گروه عمومی و تخصصی بوده و مدت زمان پاسخگویی به سوالات 110 دقیقه است همچنین به همراه داشتن کتاب و جزوه و ماشین حساب برای هیچ یک از رشته ها مجاز نیست.

صفوی زمان اعلام نتایج آزمون را 2 ماه بعد از برگزاری آن اعلام کرد و گفت: ظرفیت های اعلام شده در هر رشته فقط پذیرای شرکت کنندگانی است که امتیاز لازم را کسب کنند و شرکت کنندگان در صورت قبولی در آزمون کتبی باید در آزمون مصاحبه علمی نیز موفق به اخذ نمره قبولی شده و سپس وارد مرحله کارآموزی شوند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای افراد شرکت کننده الزامی دانست و تصریح کرد: برگزاری این آزمون به دلیل شیوع کرونا در سال 98 به تعویق افتاده بود که طبق فراخوان اعلامی از سوی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س*