شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانا

تعدادی از مدال‌ها و کاپ‌های به دست آمده توسط تیم‌های ملی هندبال به موزه آستان قدس رضوی اهدا خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در سفر به مشهد، روز پنجشنبه با خانواده بسیجی شهید "دانیال رضازاده" دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

مشهد آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید و سابق روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی برگزار و محسن فرجادی به عنوان سرپرست جدید این روزنامه معرفی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان ضمن بیان این مطلب گفت: در مورد این اعترضات عده ای شاید از خارج درس می گیرند ولی عده ای زیادی نسبت به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد اعتراض دارند. این مشکلات واقعی است و بهتر است که حاکمیت این مشکلات و حرف‌ها را بشنود و آن حرفی که درست است را بپذیرد و با آنی که غلط است ارشادی برخورد کند و روندی را داشته باشد که با مرحمت و رحمت باشد.

خبرگزاری مهر

پویش بزرگ کتابخوانی ریحانه 4 از سوی انتشارات «به‌نشر» آغاز به کار کرد؛ پویشی که موضوع آثار آن بر محور روایت داستان‌های شیرین و جذاب پیرامون عفاف و حجاب و معرفی زنان الگوی ایرانی استوار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پویش بزرگ کتابخوانی «ریحانه 4»، همزمان با ایام سوگواری دهه فاطمیه از سوی انتشارات «به‌نشر» آغاز به کار کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی در نشست رونمایی از پوستر دومین همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی گفت: باید نگاه علمی به توسعه کتابخانه‌های عمومی داشته باشیم.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی بر ضرورت ایجاد ارتباط مؤثر میان روحانیون و جوانان تأکید کرد و گفت: روحانیت در کنار بیان مشکلات مردم، عزت و اقتدار ایران اسلامی سربلند را تبیین کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حال حاضر نهاد کتابخانه‌های با مجموعه کتابخانه‌های قرن گذشته و 20 سال پیش متفاوت است؛ چرا که تمایل به بین‌المللی‌کردن آرای خود دارد؛ مسئله‌ای که مبتنی بر پیوند کتابخانه‌ها با دانشگاه‌ها است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست رونمایی از پوستر دومین همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب و کارهای کوچک با حضور معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، مدیرکل آموزش و پژوهش نهاد و گروهی از مسئولان و استادان دانشگاه به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) مشهد برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

محمدحسن زورق گفت: ما باید سطوح فاطمه شناسی را تعریف کنیم. اینکه ایشان الگوی بانوان هستند نازل‌ترین سطح است. ما باید در دانشگاه‌ها کرسی فاطمه شناسی ایجاد کنیم. بحث درباره فاطمه (س) تمام نشده بلکه بحث شروع شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

روز گذشته وزارت ارشاد فهرست تخصیص کاغذ دولتی به ناشران را در ماه‌های مرداد تا شهریور منتشر کرد، در این راستا برخی ناشران اذعان کرده‌اند که با وجود درج اسمشان در این فهرست، کاغذی دریافت نکرده‌اند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

امروز زادروز دکتر محمد ابراهیم باستانی پاریزی است؛ استاد سرشناس و برجسته تاریخ دانشگاه که برای مردم می‌نوشت با ادبیاتی شیرین و همه‌کس‌فهم ولی همین خصیصه که بسیاری را تاریخ خوان و شاید تاریخ‌دان کرد طعنه و تاوان هم داشت و از جمله طاعنان دکتر سید جواد طباطبایی که گفت «بحر طویل خایی بامزه است نه تاریخ». همین مدعا بهانه گفت‌و‌گوست با دکتر حسن‌آبادی که در آن ضمن رد این مدعا می‌گوید: مثل...