شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه گسترش

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که با دستور رییس دستگاه قضا سه هزار نفر زندانی واجد شرایط امروز (دوشنبه) به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها آزاد شدند و 16 محکوم به قصاص نیز از مجازات رهایی یافتند.

وب‌گاه فرارو

این عکس‌ها قدیمی‌ترین تصاویر از حرم امام رضا (ع) هستند.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: حاج قاسم سلیمانی دشمن‌شناس و استکبارستیز بود، شانه به شانه و سنگر به سنگر دشمن را دنبال می‌کرد و هیچ‌گاه نترسید و ناامید نشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، صبح امروز دوشنبه (12 دی) در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، آیین کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی و جرایم غیرعمد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا در دادگستری استان کرمان و به صورت ارتباط ویدئوکنفرانسی با دادگستری‌های کل سراسر کشور برگزار شد. این مراسم در راستای اجرای سیاست‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی و جرایم غیرعمد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در دادگستری استان کرمان و به صورت ارتباط ویدئوکنفرانسی با دادگستری‌های کل سراسر کشور برگزار شد.

خبرگزاری مهر

آئین کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی و جرایم غیرعمد با حضور اژه‌ای برگزار شده و مقرر شد در هراستان به عدد عمر شهید سلیمانی، حداقل 63 زندانی واجد شرایط آزاد شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این عکس‌ها قدیمی‌ترین تصاویر از حرم امام رضا (ع) هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حدود 160 سال پیش، آنتونیو جیانوزی، از عکاسان خارجی عصر قاجاریان عکاس، عکسی از حرم امام رضا ثبت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: این عکس‌ها قدیمی‌ترین تصاویر از حرم امام رضا (ع) هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، ظهر امروز دهم دی‌ماه در مراسمی به میزبانی آستان قدس حرم مطهر رضوی و با حضور سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، سید علی اکبر هاشمی جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی، رحیم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در مراسم اهدای سه کاپ قهرمانی آسیا و مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان رشته هندبال به موزه آستان قدس رضوی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های رشته هندبال این بود که به پیشکسوتان این رشته احترام گذاشت و دست یاری به سمت تمام پیشکسوتان دراز کرد، رمز موفقیت هندبال...

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون هندبال در مراسم اهدای سه کاپ قهرمانی آسیا و مدال برنز جهانی هندبال به موزه آستان قدس رضوی گفت: امیدوارم در این روز به یاد ماندنی هندبال کشورمان از برکات خاص حضرت رضا (ع) بهره‌مند شود و مسیر موفقیت‌های هندبال کشور تداوم داشته باشد.

خبرگزاری مهر

فدراسیون هندبال کاپ های قهرمانی و مدال جهانی این رشته را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران توضیحاتی را در خصوص چرایی حذف مقطعی خدمات آنلاین این کتابخانه در حوزه نسخ خطی ارائه کرد.