شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین نشست شورای برنامه‌ریزی و سازماندهی کتابخانه‌های کشور با هدف تسهیل انجام وظایف تخصصی در حوزه‌های فراهم‌آوری، سازماندهی، پردازش، اطلاع‌رسانی، حفاظت و نگهداری منابع مکتوب و غیر مکتوب در ارائه روش‌های مطلوب به منظور دستیابی به اطلاعات و دانش بومی و تعامل با متخصصان و شکل‌گیری ارتباط منسجم میان آنان، برای کسب مرجعیت ملی و الگوی منطقه‌ای و تعامل...

خبرگزاری دانا

خسرو معتضد عنوان کرد: انگلیس و شوروی زنجیرهای اسارتی که بر شانه و اندام ملت آزادیخواه بسته بود، میرزا کوچک‌خان باز کرد و هدفی جز هدیه استقلال و مقابله با ظلم و ستیز نداشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: رای ایجاد ارتباط دین با جامعه مدرن باید الهیات فرهنگی داشته باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهدی برادران در بخش مراقبت های ویژه بستری شد

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی روابط دوستانه و برادرانه مردم دو کشور ایران و عراق را غیرقابل‌گسست دانست و گفت: اعتاب مقدسه ایران و عراق عامل روابط دوستانه تاریخی دو ملت است.

خبرگزاری دانا

ذولفقاری گفت: تمدنی که در سپهر معارف اسلامی معنا می شود از خانه شروع می شود و آن خانه ای که رکن اصلی آن مادر بوده و صفا و مهر مادری سایه بر همه می اندازد و خانه ای که مادر آنجا شهید پرور است و کسانی را تربیت می کند که ایثار می کند.

خبرگزاری مهر

محمد شیاع السودانی نخست وزیرعراق که جمعی از وزرای عراقی وی را در سفر به مشهد همراهی می‌کنند، در ادامه با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر عراق ضمن ورود به مشهد مقدس، به زیارت حرم امام رضا (ع) مشرف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق به‌منظور زیارت بارگاه منور امام رضا (ع) وارد مشهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نخست وزیر عراق "به منظور زیارت بارگاه منور امام رضا (ع) وارد مشهد شد و در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مورد استقبال رسمی استاندار خراسان رضوی قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

نخست وزیر عراق که جمعی از وزرای عراقی وی را در سفر به مشهد همراهی می کنند، در ادامه با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار دارد.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: دومین سبد خدمات فرهنگی شامل 10 کتاب و سه فیلم بین دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم این استان در حال توزیع است.

خبرگزاری تسنیم

مجموعه هفت جلدی «یک قصه یک حدیث» با الهام از احادیث امام رضا (ع) و به قلم نویسندگان پیشکسوت و نام‌آشنای عرصه کتاب کودک، از سوی به‌نشر منتشر شد.

خبرگزاری دانا

افتخاری مادران فاطمی، چالش‌ها و راهبردهای تربیت نسل حسینی، آثار تکریم مادران فاطمی بر تحقق تمدن نوین اسلامی و نقش حجاب و عفاف مادران فاطمی در تربیت نسل تمدن‌ساز و تحولات جمعیت را از اهم محورهای این همایش برشمرد.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: با شرایط سیاسی و اجتماعی متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته روبرو هستیم و این می‌طلبد که دانشگاه‌ها به عنوان محور تحولات اجتماعی میدان‌داری کنند.