شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانا

42 زندانی جرائم غیرعمد در استان فارس به برکت نام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام آزاد شدند.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از ایجاد بانک اطلاعات علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی توسط کتابخانه مرکزی رضوی خبر داد.

خبرگزاری مهر

نمایشگاه مجازی «اسنادی از آغازین کتاب‌های درسی تحصیلات عالی در ایران، کتاب‌های درسی دارالفنون در گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک» در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، برپا شد.

خبرگزاری دانا

مراسم رونمایی از آثار واحد پژوهش های آستان قدس رضوی به متاسبت هفته پژوهش در دانشگاه هنر تهران صبح امروز برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مراسم رونمایی از آثار واحد پژوهش های آستان قدس رضوی به متاسبت هفته پژوهش در دانشگاه هنر تهران صبح امروز بر گزار شد.

خبرگزاری دانا

نظری گفت: خود اشتغالی و فعال‌سازی ظرفیت‌های درونی باید در دستور کار قرار داشته باشد و آمادگی داریم هر میزان که زمینه‌های خوداشتغالی و اشتغال‌های کارگاهی در سرخس وجود دارد را حمایت کنیم و باید در سرخس نهضت خوداشتغالی شروع شود.

خبرگزاری تسنیم

مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی و انتشارات دارالامام رضا (ع) ترکیه در حوزه ترجمه و نشر با محوریت معارف و فرهنگ اهل بیت (ع) همکاری می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی با اعلام این خبر گفت: این اقدام خداپسندانه در پی تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی در قالب پویش نذر امام (ع) برای آزادی زندانیان معسر انجام شد و 42 زندانی زن و مرد در استان فارس با مشارکت آستان قدس رضوی، خیران و ستاد دیه کشور به کانون گرم خانواده بازگشتند. محمدحسین استادآقا، مجموع مبلغ بدهی این افراد را بیش از 42 میلیارد...

خبرگزاری تسنیم

دبیر جشنواره تئاتر مقاومت نسبت به تعریف موجود از عدالت فرهنگی انتقاد کرد و با تاکید براینکه فرار از تهران به‌معنی عدالت فرهنگی نیست، گفت: علیرغم هجمه‌های صورت گرفته از بین 500 هنرمند جشنواره مقاومت هیچ انصرافی وجود نداشت.

خبرگزاری دانا

همزمان با روز جهانی معلولان با دستور تولیت آستان قدس رضوی 150 خانواده دارای 3 معلول در مشهد مقدس بسته‌های حمایتی آستان قدس رضوی را دریافت کرده و مهمان سفره کرامت امام رضا (ع) شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: بین کتب چاپی و الکترونیکی در کشور فاصله‌ای معنادار وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی با اشاره به رشد کتابخانه‌ها پس از پیروزی انقلاب گفت: متأسفانه این ظرفیت مورد توجه قرار نگرفته و همه کتابخانه‌ها با مشکل بودجه مواجه‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همزمان با روز جهانی معلولان و با دستور تولیت آستان قدس رضوی، 150 خانواده دارای سه معلول در شهر مشهد مورد تفقد خادمان حضرت رضا (ع) قرار گرفتند و هدایای متبرک، بسته‌های حمایتی و کمک هزینه تامین نیاز‌های نگهداری از معلولان به آن‌ها اهدا شد. مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی در این باره به آستان نیوز گفت: همزمان با روز جهانی معلولین، تکریم 150 خانواده...

خبرگزاری تسنیم

مجموعه هشت جلدی «مثل ماه» به قلم جمعی از نویسندگان کودک و نوجوان با هدف روایت بخش‌های مهمی از زندگی امام رضا (ع) از سوی به‌نشر منتشر شد.