شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

طی قرارداد منعقده با آستان قدس رضوی، بیمه سینا مفتخر به ارائه خدمات بیمه‌ای به زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها نه تنها مردم سیستان و بلوچستان گاز شهری ندارند بلکه از کمبود گاز مایع هم گلایه‌مندند و نگرانی‌های جدیدی برای زمستان سخت برایشان به وجود آمده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر جامعه ایمانی مشعر تجمع 250 هنرمند هیئات سراسر کشور در قالب رویداد «جان‌فدا» برای خلق اثر درباره شهید سلیمانی را یکی از معجزات انقلاب اسلامی دانست.

خبرگزاری مهر

نشست علمی «جهاد تبیین در حیات سیاسی حضرت زهرا (س)» با ارائه معصومه نصیری، محمدباقر پورامینی و سیدسجاد ایزدهی، فردا یکشنبه چهارم دی در قم برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تولیت آستان قدس رضوی نسبت به لزوم فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای پویا و هدفمند برای اقناع سازی نسل جوان در خصوص مقوله حجاب تأکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: بر اساس گزارشات، عده‌ای مزدور و اجیر شده هستند که با حمایت مالی دشمن نوعی از پوشش و رفتار ناهنجار با فرهنگ اسلامی و ایرانی را در جامعه ترویج کنند

وب‌گاه فرارو

عمارت زیبای دبیرالمک از آنجا که متعلق به «میرزا محمدحسین خان فراهانی» منشی امیرکبیر بود به عمارت دبیرالملک معروف شد. میرزا محمدحسین خان فراهانی پس از آنکه 4 سال منشی امیر کبیر بود مدتی به سمت وزیر داخله و نیز حاکم اراک رسید.

خبرگزاری دانا

مراسم جشن شب یلدا عصر امروز چهارشنبه 30 آذر 1401به همت حوزه بسیج 4 خواهران ناحیه امام علی (ع) و با حضور خادمین آستان قدس رضوی، حجت الاسلام میرعلایی در بخش کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان بقایی اهواز برگزار شد.

خبرگزاری مهر

دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوشنبه با حضور نمایندگان کشورهای مختلف؛ به‌ویژه انتشارات به‌نشر از ایران از 23 تا 25 آذر در شهر دوشنبه برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوشنبه با حضور نمایندگان کشورهای مختلف؛ به‌ویژه انتشارات به‌نشر از ایران از 23 تا 25 آذرماه 1401 در شهر دوشنبه برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: همکاری ائمه جماعات می‌تواند ثمرات چشمگیری در نهاد تعلیم و تربیت کشور داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس از برنامه‌ریزی برای ورود سرمایه 5 میلیارد دلاری چینی‌ها به پارک لجستیک سرخس خبر داد و در مورد فعالیت و پشتیبانی آستان قدس رضوی در این منطقه توضیح داد.

خبرگزاری مهر

مشهد _ تدوین طرح ساماندهی میدان بیت‌المقدس و پروژه اتصال بولوار امام خمینی از طریق میدان انقلاب به بولوار نماز در شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصویب شد.