یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در هفدهمین جلسه شورای معاونان امور مجلس وزارتخانه‌ها، نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی که به منظور تحلیل حوادث اخیر و آشنایی با برنامه‌های سید صولت مرتضوی تشکیل شده بود، اظهارداشت: وزیر پیشنهادی از خصوصیات ارزشمند و سوابق و تجربیات قابل توجهی برخوردار است و انتظار می‌رود با توجه به دغدغه مشترک دولت و مجلس با انتخاب...

خبرگزاری مهر

مشهد معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر ضرورت ورود واقفان و نیکوکاران به عرصه‌های علمی و پژوهشی تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: درچهل و هفتمین جلسه کارگروه فرهنگی قرانی اعتاب مقدس درخصوص برگزاری مراسم برای تکریم شهدای مدافع امنیت ایران اسلامی در آستان‌های مقدس، بقاع متبرکه و امامزادگان بحث و تبادل نظر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در دیدار فرماندهان و کارکنان فراجا که در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد، به گستره حوزه فعالیت نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: عرصه فعالیت فراجا از نظر گستره جغرافیایی از مرز‌ها تا مرکز کشور و اماکن مهم را شامل می‌شود؛ از نظر تعدد، تکثر و تنوع اشتغالات نیز از اختلافات کوچک خانوادگی تا مسائل کلان...

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: نیروی انتظامی مورد هجمه ناجوانمردانه جنگ نرم دشمن است، در موارد بسیاری اغتشاشگران از سعه‌صدر نیروهای انتظامی سوءاستفاده کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آقا مهدی را در چند برنامه فرهنگی دیده بودم و تسلطش بر مباحث فرهنگی و سیاسی برایم جالب بود. قرار گفتگو اگر چه بارها به دلایل مختلف به تأخیر افتاد اما بالاخره صبح یک روز تابستانی، در یکی از طبقات حوزه هنری توانستیم در فضایی آرام بنشینیم و دو ساعت گپ بزنیم. تمام تلاشمان این بود که از کلام آقا مهدی، به ویژگی‌های پدر شهیدش پی‌ببریم. او که تسلط خوبی بر...

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس اداره حفاظت سازمان کتابخانه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: 54 هزار برگ نسخه خطی و اسناد تاریخی در 6 ماهه نخست در اداره حفاظت و مرمت کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی مرمت شد.

خبرگزاری تسنیم

با حضور سرپرست معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری از مشعل‌های هوشمند صنعتی مادولار ایران‌ساخت رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به ظرفیت‌های موجود برای همکاری ناشران و کتابخانه های عمومی تاکید کرد: نویسندگان و ناشران توجه داشته باشند که فرصت ویترین کتابخانه های عمومی می تواند به توسعه فعالیت آنها نیز کمک کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: در آستانه ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) بالغ بر 17 هزار جهیزیه در بین زوجین تحت پوشش کمیته امداد توزیع می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رمضانی گفت: موافق راه‌اندازی شبکه تلویزیونی کتاب نیستم. زیرا کتاب باید در تمام شئون رسانه تجلی داشته باشد نه فقط در یک شبکه به آن پرداخته شود.

خبرگزاری تسنیم

پیاده‌روی رئیس جمهوری و دستور ویژه او برای تکمیل طرح سامان‌دهی میدان مشق امیدها را برای سامان‌دهی این میدان افزایش داده و همگان را امیدوار کرده است تا 18 سال چشم‌انتظاری در باره میدان مشق پایان یابد.