شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر سه‌شنبه به ریاست رئیس جمهور، نظر هیئت امنای جهاد دانشگاهی مبنی بر معرفی مسلمی نائینی برای تصدی ریاست این مجموعه علمی را تأیید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه با بدرقه مهدی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران دمشق را به مقصد تهران برای یک سفر سه روزه ترک کرد.

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - مدیرعامل شرکت قند تربت حیدریه وابسته به آستان قدس رضوی گفت: خراسان رضوی 10 درصد شکر کشور را تولید می کند و تامین نقدینگی کارخانه های قند استان به رشد صنعت و حتی بخش کشاورزی کمک می کند.

وب‌گاه ورزش سه

محسن منصوری، عضو هیئت رییسه فدراسیون والیبال، به سمت معاون اجرایی رئیس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور در حکمی «محسن منصوری» را به سمت معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری منصوب کرد.

وب‌گاه الف

سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در حکمی «محسن منصوری» را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم فلاورجان در مجلس خطاب به وزیر صنعت گفت: در صفحه های 32 و 33 برنامه هایتان، 11 وعده برای ساماندهی بازار خودرو ارائه کرده و گفتید سالانه یک میلیون خودرو صادر می کنید! از انتصاب مدیران عامل ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو شروع می کنیم که الحمدالله بدون سفارش، رانت و فشار انتخاب کردید. اگر صلاح می دانید بگویم هر کدام از این 3 نفر به چه اشخاصی متصل هستند! اگر شما یادتان نیست...

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در حکمی «محسن منصوری» را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری تسنیم

نماینده فلاورجان درباره واردات خودرو گفت: آقای وزیر لیستی از چند شرکت مجاز واردکننده خودرو که تماماً مرتبط با مافیای خودروهای مونتاژی هستند، ارائه کرد و به عبارتی گوشت را به دست گربه سپرد! و انحصار در انحصار و رانت در رانت ساخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید رضا فاطمی‌امین» امروز (سه‌شنبه) در جلسه استیضاح خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی افزود: فساد و فامیل‌بازی به ما نمی‌چسبد، در حالی که گفته شده انتسابات فامیلی در وزاتخانه داشته‌ام. وی بیان‌داشت: در حالی که برادرخانم ندارم و وی در تصادف جاده‌ای کشته شده، اما تاکنون دو بار عنوان شده که برادرخانمم را در فولاد مبارکه یا آستان قدس رضوی منسوب کرده‌ام. فاطمی‌امین...

وب‌گاه عصر ایران

وی افزود: خودرو قصه پرغصه‌ای است، نه من، نه شما، نه رهبر معظم انقلاب و نه آحاد مردم از وضعیت خودرو و کیفیت آن در کشور راضی نیستند.

خبرگزاری دانا

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: هدف اصلی ما اخذ میزبانی مسابقات قهرمانی جهان در سال 2023 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که یک روز به استیضاح وزیر صمت مانده، موافقان این استیضاح با موانع عجیب و غریبی مواجه هستند. از برگزاری جلسه نمایندگان استان تهران در اتاق وزیر صمت تا مخالفت رئیس مجلس و فراکسیون حامی رئیسی در انتخابات 1400، موانع جدی برای استیضاح فاطمی امین است.

خبرگزاری تسنیم

آلیگر در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «نسخ خطی و کتب نادر» در موزه ملی آلماتی، آمادگی نمایندگی فرهنگی کشورمان را برای آموزش نحوه حفظ و نگهداری، مرمت، ترجمه، آرشیوسازی و دسته بندی نسخ خطی این موزه اعلام کرد.