شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور رهبر انقلاب عنوان کرد: باید سازوکاری بین مردم و حاکمیت واسطه شود و پیام‌های حاکمیت را به مردم و مشکلات مردم را به حاکمیت منتقل کند و در بزنگاه‌های مهم مدیریت و نقش‌آفرینی کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حداد عادل در تشریح رئوس برنامه‌های شورای گفت: ما در شورای ائتلاف گسترش کمی و شبکه‌سازی در سطح کشور را در دستور کار داریم. کار مهم دیگر ما آموزش است و باید از این طریق، از بین جوانان کادرسازی کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مشاور رهبر انقلاب عنوان کرد: باید سازوکاری بین مردم و حاکمیت واسطه شود و پیام‌های حاکمیت را به مردم و مشکلات مردم را به حاکمیت منتقل کند و در بزنگاه‌های مهم مدیریت و نقش‌آفرینی کند.

وب‌گاه عصر ایران

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: تاکتیک براندازان این بود که به گروه‌های 20، 30 نفره درآیند و نیروهای انتظامی و بسیج را با خود درگیر و ایجاد اغتشاش کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حداد عادل با اشاره به مشکلات کشور، گفت: تحریم‌ها خسارات سنگینی را به کشور وارد کرده است. هدف دشمن هم از تحریم‌ها، ایجاد نارضایتی در بین مردم بوده است. در این حدود یک سالی که از روی کار آمدن دولت سیزدهم می‌گذرد، از التهابات اقتصادی کاسته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو مجمع تشخیص مصلحت بیان کرد: البته الآن هم مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما با همت دولت و نیروهای انقلابی، از آن تلاطمی که در گذشته در اقتصاد کشور وجود داشت، عبور کرده‌ایم. خود آقای رئیسی با جدیت در صدد حل مشکلات است و نیروهایی هم که در وزارتخانه‌ها اند، نیروهای جهادی و انقلابی اند و تحرکی از جنس کار جبهه و جهاد در بدنه دولت وجود دارد.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی اعتماد به ظرفیتهای داخلی، توان متخصصان جوان و کار و تلاش مستمر را رمز عبور و خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دشمن دانست.

وب‌گاه عصر ایران

وی به رویکرد جذب اعتبارات از سوی دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: استان سمنان در جذب بودجه سال 1401، رتبه چهارم کشور را کسب کرد.

خبرگزاری مهر

مشهد مراسم نکوداشت شاعر آئینی خراسان رضوی «سیدرضا موید» با حضور جمعی از شاعران آئینی، مداحان و مسئولین برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم بزرگداشت مرحوم سید رضا موید خراسانی، شاعر و ذاکر برجسته کشور با حضور شعرای آیینی، مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام در مشهد برگزارشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه ای در حکمی اعضای شورای عالی حوزه علمیه مشهد مقدس را منصوب کردند. متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دومین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم با رای اعتماد نمایندگان مجلس، راهی ساختمان آزادی شد. صولت مرتضوی درحالی به کابینه سیزدهم پیوست که پیش از این «دنیای‌اقتصاد» از پیش‌بینی رای اعتماد مجلس به او با رای بالا خبر داده بود. از همین رو جلسه رای اعتماد مجلس به او بدون حضور رئیس‌جمهور و حتی بدون نیاز به دفاعیه محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اعضای شورای عالی حوزه علمیه مشهد مقدس را منصوب کردند.

وب‌گاه الف

رهبر معظم انقلاب در حکمی اعضای شورای عالی حوزه علمیه مشهد مقدس را منصوب کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اعضای شورای عالی حوزه علمیه مشهد مقدس را منصوب کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب اسلامی در حکمی اعضای شورای عالی حوزه علمیه مشهد مقدس را منصوب کردند.