یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سید رضا موید، شاعر پیشکسوت آئینی، درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید رضا موید، شاعر پیشکسوت آئینی اهل مشهد امروز 15 مهر ماه درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید رضا مؤید، شاعر پیشکسوت آئینی اهل مشهد که عصر امروز، 15 مهر ماه، از دنیا رفت، در سال 1321 در مشهد مقدس دیده به جهان گشوده بود.

خبرگزاری دانا

دبیر شورای هماهنگی حزب الله با تاکید بر اینکه باید صف اعتراض با اغتشاش ضد انقلاب را جدا کرد، گفت: رئیس جمهور محترم در مصاحبه تلویزیونی گفتند این کار با ایجاد مکان هایی برای ایجاد اعتراض شدنی است و همچنین تشکیل و گسترش کرسی های آزاد اندیشی می تواند اعتراضات را به دور از اغتشاشات شکل دهد.

خبرگزاری تسنیم

یزدان راد، پیشکسوت پرورش اندام ایران در سن 59 سالگی دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری مهر

درباره حیات مبارک امام حسن عسکری (ع) منابع متعددی منتشر شده است، اما اندیشه امام (ع) و احادیث و زندگانی سیاسی آن حضرت (ع) هنوز جای پژوهش بسیار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزار یدانشجو، «مهدی میرجلیلی» رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در نشست خبری دومین کنگره ملی پنج هزار و 135 شهید ورزشکاربیان کرد: تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اساس برنامه‌ریزی ما در کنگره دوم شهدای ورزشکار کشور قرار گرفت. در این راستا، بنا بر سند راهبردی اعتلای بسیج، با حضور دستگاه‌های متولی ورزش، شورای‌عالی سیاستگذاری کنگره شهدای ورزشکار کشور شکل گرفت و ذیل آن کارگروه‌ها...

خبرگزاری تسنیم

داور حرفه‌ای بدنسازی ایران برای قضاوت در مسابقات گرندپری در آمریکا دعوت شد.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: بدحجاب‌ها عمدتاً متدین هستند و تظاهر به دین‌داری در بسیاری از آن‌ها قابل مشاهده است و با منطق و استدلال باید آن‌ها را به حجاب دعوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اعزام دانشجو به دانشگاه‌های اروپایی از دوران شاه عباس دوم صفوی آغاز شد و در دوره فتحعلی و محمد شاه قاجار به 100 نفر رسید اما این روند در دوره ناصرالدین، مظفرالدین، محمدعلی و احمد شاه قاجار به مدت 53 سال متوقف شد. اعزام نفرات برتر دانشگاه‌های داخلی به اروپا در دوره پهلوی‌ها از سر گرفته شد و تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه یافت.

خبرگزاری دانا

علیرضا جیلان گفت: بیشترین خسارتی که به بناهای تاریخی وارد می‌شود توسط ارگان‌های دولتی است چون مردم نمی‌توانند خسارت چندانی به آثار باستانی وارد کنند، خسارات وارده عموما به دلیل ناآگاهی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کتاب «مشق ارشاد؛ تأثیرگذاری و متقاعدسازی در امر به معروف و نهی از منکر» تألیف عبدالله عمادی از سوی پژوهشگاه قرآن و حدیث منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان پرورش اندام جهان مدال‌های خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

خبرگزاری دانا

فرشاد گنجی قهرمان پرورش اندام جهان مدال‌های خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: خطیب جمعه مشهد گفت: ولایی انقلابی کسی است که در خط مقدم بحران‌ها با مشکلات روبرو می‌شود، گره از کار مردم باز می‌کند و در همان حال، ذکر یاحسین (ع) بر لب دارد.