شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در مقوله فرزندآوری فرهنگ حاکم بر جامعه باید تغییر کند و معنا و مفهوم فرزند و فرزندآوری باید به یک ارزش در جامعه تبدیل شود.

وب‌گاه عصر ایران

صبح امروز آیین تشییع پیکرهای پاک 11 شهید عملیات تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) از ساعت 9 صبح از میدان امام حسین (ع) شیراز به سمت حرم مطهر شاهچراغ با حضور مردم عزادار این شهر تشییع شد.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی از مردم متدین و بصیر مشهد مقدس برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) دعوت کردند.‌

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: احداث یک هزار و 300 کیلومتر بزرگراه در استان خراسان رضوی با 30 درصد پیشرفت فیزیکی مواجه شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه از تکمیل 1300 کیلومتر بزرگراه در استان خراسان رضوی طی 3 سال آینده خبر داد و گفت: این پروژه‌ها 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون عمران جزئیات جلسه اعضای این کمیسیون با مسئولان وزارت راه را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه گفت: طی مذاکرات و تفاهم انجام شده چینی ها، مطالعه اولیه برای راه اندازی قطار سریع السیر مشهد - تهران با مقیاس 320 کیلومتر در ساعت را ظرف 2 ماه آینده انجام دهند.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) امری محکوم و جنایتی آشکار است و آحاد مردم شریف و متدین از آن نخواهند گذشت.

وب‌گاه عصر ایران

محمد مهاجری نوشت: سیدمحرومان کم‌کم دارد به این نتیجه می‌رسد که صابونش دیگر کف نمی‌کند، هرچند که حتی بسیاری از رأی‌دهندگانِ به او ماه‌هاست به آن پی برده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهاجری در یادداشتی نوشت: دو سال پیش، سفرهای استانی آقای رئیسی در قامت رئیس قوه قضائیه جنجالی شده بود. او در رفتاری غیرمرسوم، در جلسات شورای اداری استان‌ها حضور می‌یافت و تقریباً در هر مسافرت، دست‌کم یک کارخانه را که به گفته خودش به‌خاطر سوءمدیریت به تعطیلی کشیده شده بود احیاء می‌کرد. نحوه احیا هم استفاده از شیوه تعیین ضرب‌الاجل بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدمحرومان کم‌کم دارد به این نتیجه می‌رسد که صابونش دیگر کف نمی‌کند، هرچند که حتی بسیاری از رأی‌دهندگانِ به او ماه‌هاست به آن پی برده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جزییات میزان درآمدهای مالیاتی دولت در شش ماه نخست سال جاری نشان می‌دهد که منابع مالیاتی شامل مالیات اشخاص حقوقی، مالیات بر درآمدها و مالیات بر ثروت می‌شود که از میان این سه دسته، درآمدها از محل مالیات اشخاص حقوقی بیشتر از دو دسته دیگر است. البته مالیات‌های مستقیم و میزان مالیات بر کالاها و خدمات در دسته‌های جداگانه‌ای مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت مشخص شد.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: باید شرایطی ایجاد کرد که نفع واحدهای صنعتی متوجه مردم خراسان رضوی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر ماه از سال پر از اتفاقات گوناگون است. برای آشنایی بیشتر با مهمترین اتفاقات و رویداد های مهم 15 روز دوم آبان ماه (هشتمین ماه سال شمسی) با برنا همراه باشید.