یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، هدف از صدور قطعنامه در شورای حکام علیه ایران را گرفتن امتیاز در مذاکرات دانست.

خبرگزاری دانا

به همت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و در آستانه میلاد حضرت رضا (ع)، آئین اختتامیه نخستین پیش‌نشست دومین همایش بین‌المللی امام رضا (ع) و گفتگوی ادیان با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در سفر استانی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به استان خراسان رضوی، دو محصول ایران‌ساخت که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسعه یافته است، رونمایی شد و به بهره‌برداری رسید. در این مراسم از دستگاه «مینی اسکید لودر» ایران‌ساخت رونمایی شد. این دستگاه، ماشینی است که به عنوان یک واحدتوان دهی کوچک و یا یک ماشین پیشرفته برای استفاده...

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - همزمان با دهه کرامت، عصر پنجشنبه قرآن کتابت شده توسط محمدجواد حسین‌خانی هنرمند خط سیرجانی رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: کسانی هم که تولیدگر هستند و جنس نامرغوب تولید می‌کنند به استعمار کمک می‌رسانند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام دهه کرامت و در جوار حرم مطرح رضوی، چهار عنوان کتاب تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای بر سوره‌های «حمد»، «بقره»، «حشر» و «جمعه» رونمایی شد. در این مراسم که با حضور جمعی از خادمان قرآن و تنی چند از شاگردان جلسات تفسیر رهبر معظم انقلاب برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی گفت: یکی از سوره‌هایی که رهبر انقلاب اسلامی تفسیر کردند،...

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: امنیت غذایی، حوزه معادن و جلوگیری از خام‌فروشی از جمله اولویت‌های نخست کشور در بخش شرکت‌های دانش‌بنیان و معاونت علمی ریاست جمهوری است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: 100 سال است نفت، فرهنگ و ساختار حکومت ما را عوض کرده و ما را وارداتچی بار آورده است قوانین ما حامی صادرات و کارآفرینی نیست بلکه حامی واردات و دلال بازی است که این نقایص باید برطرف شود.

خبرگزاری دانا

همزمان با ایام دهه کرامت و در جوار حرم مطرح رضوی، چهار عنوان کتاب تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای بر سوره‌های «حمد»، «بقره»، «حشر» و «جمعه» رونمایی شد.