یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان صدا و سیما گفت: رادیو زیارت اقدام اولیه خوبی است، بااین‌حال به دنبال گسترش محتوا در بخش سیما نیز هستیم و هدف بعدی ما راه‌اندازی سیمای زیارت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برپایی 60 موکب فرهنگی، پاکسازی 10 هکتار از زمین‌های رهاشده، تبدیل زمین بایر به بوستان سبز، تقویم‌های شهری مزین به پیام‌های فرهنگی و قرآنی و همچنین افتتاح نخستین مرکزکارآفرینی در گرمخانه مهر از جمله مهمترین اخبار شهر تهران است.

خبرگزاری ایرنا

اسلامشهر - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر اعلام کرد: همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) 2 مدال جهانی و آسیایی کسب شده توسط ورزشکاران اسلامشهری به آستان قدس رضوی اهدا شد.

خبرگزاری تسنیم

مربی تیم فوتبال استقلال مدال قهرمانی‌اش با این تیم را به آستان قدس رضوی تقدیم خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

سردار محمدعلی نظری گفت: به مناسبت دهه کرامت بیش از 10 هزار بسته معیشتی بالغ بر 6میلیارد و 282 میلیون تومان بین نیازمندان استان کرمان توزیع می شود.

خبرگزاری دانا

چیزی که در سال جاری بیش از هر زمانی پر رنگتر شده بود؛ حضور اقشار مردم از هر طیف و طائفه ای در اجتماع امام رضایی ها بود، مردم جنوبی ترین نقطه کشور علاوه بر اینکه عشق و اردات خود را به امام هشتم به نمایش می گذاشتند هر گونه هتک حرمت به بارگاه و جایگاه امام رئوف را محکوم کردند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم پهلوانی و تجلیل از اهداکنندگان مدال ورزشی به موزه امام رضا (ع) با حضور پهلوانان و نام‌آوران ورزش کشور برگزار شد.

خبرگزاری مهر

آیین پهلوانی و تجلیل از اهداکنندگان مدال ورزشی به موزه امام رضا (علیه السلام) - قهرمانان امام رضایی - با حضور پهلوانان و نام آوران ورزش کشورمان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: ما دو شرکت دانش‌بنیان نوپا هستیم که در زمینه هوش مصنوعی و کابل‌های فیبر نوری فعالیت می‌کنیم و محصول ما نیز در زمینه پایش فعالیت‌های روزمره افراد با هوش مصنوعی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی در آیین پایانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) و گشایش بیستمین دوره این جشنواره که با حضور وزیر فرهنگ و گردشگری عراق در حرم رضوی برگزار شد، با تاکید بر این مطلب افزود: جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) فرصت مغتنمی برای ابراز ارادت مشتاقان به ساحت اهل بیت (ع) است؛ زیرا در نوزدهمین دوره این جشنواره شاهد سیل عواطفی بودیم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی نوشت: هنرمندان اصیل همواره به خدمت به ساحت امام رضا (ع) افتخار می‌کنند، اثر «نماز باران» تنها بخشی از جلوه دلدادگی هنرمندان به اهل بیت (ع) است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجموعه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) فرصت مغتنمی را برای ابراز ارادت مشتاقان به ساحت قدس رضوی فراهم کرده است و باید از این ظرفیت برای اشاعه فرهنگ رضوی استفاده شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و افتتاحیه بیستمین دوره آن که با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و حسن ناظم وزیر فرهنگ و گردشگری عراق در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی آغاز شده، قرار است از 8خادم برگزیده فرهنگ رضوی در خارج از کشور تجلیل به عمل آید. گفتنی است، در ابتدای این مراسم از تابلوی نماز باران جدیدترین اثر...

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین افتتاحیه فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» در شب میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) در مشهد مقدس برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هرکدام از اسما الهی جلوه و ظهوری دارد و جلوه و ظهور «سریع الرضا» بودن خداوند در وجود امام رضا (ع) نمایش داده شده است.

خبرگزاری دانا

امسال با کم شدن شر ویروس منحوس کرونا بار دیگر مشهد در سالروز میلاد با سعادت شمس الشموس حضرت رضا (ع) پذیرای میلیون‌ها عاشق امامت و ولایت است و در این روز خجسته مشهدالرضا بیش از پیش می درخشد.