یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانا

به‌مناسبت میلاد امام رضا (ع) خادمین مضجع شریف امام رئوف با چرخاندن پرچم مبارک آستان قدس رضوی شهر قائم‌شهر را امام رضایی کردند.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز نیروی مقتدر پدافند هوایی ارتش به مرحله‌ای از رشد و نبوغ رسیده که هیچ وابستگی در تجهیزات به هیچ کشوری ندارد و قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه است.

خبرگزاری مهر

حجت الاسلام مظفر سالاری درباره رمان «دعبل و زلفا» گفت: در این کتاب به زندگی عاشقانه دعبل با همسرش اشاره شده و اینها بستری برای پرداختن به زندگی امام موسی بن جعفر شده اند.

خبرگزاری دانا

جشن مولود مهربانی، با حضور کاروان زیر سایه خورشید و در نقاط مختلف بجنورد برگزار شد و مردم با همراهی خدام بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) ضمن اعتراض و محکوم کردن هتاکی به ساحت آن امام همام، نوای شوق و عاشقی یا رضا رضا سر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت: نوعی روحیه ولنگاری و بی‌بندوباری در برخی از افراد دیده می‌شود و باعث شده است نه تنها در امورات شرعی، بلکه در مسئولیت‌های کاری خود هم هیچ دقتی نداشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت مسئولیت پذیر است گفت: پیامد خطرناک سیاست ارز ترجیحی تخلیه ذخایر ارزی بود، عده‌ای می خواستند کشور را به بن بست بکشانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت‌الاسلام مروی گفت: فیلم سخیف "عنکبوت مقدس" حتی از نظر هنرمندان غربی نیز هیچ ارزش هنری ندارد اما چون ضد معنویت است و مقدسات را هدف قرار داده، استکبار و جریان صهیونیسم آن را برجسته می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امام جمعه مشهد گفت: باید تدابیر لازم به منظور پیشگیری از وقوع مجدد حوادث این چنینی نیز اندیشیده شود.

خبرگزاری دانا

عباس فرازی نیا با اشاره به اینکه به خادمی امام رضا (ع) افتخار می‌کنیم، گفت: رسیدگی به محرومان از مصادیق خدمت به امام رضا (ع) است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه، امام رضا (ع) در طول حیات پربرکت خود بسیاری از مسائل آن دوران را با عقلانیت، گفت و گو و تعامل با ادیان حل کردند، خواستار اتحاد و همفکری پیروان ادیان مختلف دنیا برای رفع چالش های بزرگ، استقرار عدالت و مبارزه با ظلم شد.

خبرگزاری دانا

امامان جمعه شهرستانهای خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه امروز خود به تبیین ویژگیهای مسوولان مردمی، درخواست تکمیل طرح راه آهن سبزوار و صرفه جویی در مصرف برق پرداختند.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 10 تاکید کرد: همه فعالیت‌های منطقه تا زمان اختتامیه کنگره یک هزار شهید منطقه در اسفندماه، باید معطر به نام و یاد شهدا باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی در محل دانشگاه تهران آغاز شد.