یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هرکدام از اسما الهی جلوه و ظهوری دارد و جلوه و ظهور «سریع الرضا» بودن خداوند در وجود امام رضا (ع) نمایش داده شده است.

خبرگزاری دانا

امسال با کم شدن شر ویروس منحوس کرونا بار دیگر مشهد در سالروز میلاد با سعادت شمس الشموس حضرت رضا (ع) پذیرای میلیون‌ها عاشق امامت و ولایت است و در این روز خجسته مشهدالرضا بیش از پیش می درخشد.

خبرگزاری دانا

جواد جمشیدی گفت: کاروان زیر سایه خورشید صحن و سرای حرم رضوی را تا سرتاسر جهان گسترش می‌دهد و باید بدانیم هرچند حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد است اما سیره و روش این امام عظیم الشان فقط مخصوص به حرم مطهر نیست بلکه متعلق به کل جهان است.

خبرگزاری دانا

مسئول کانون خدمت رضوی در میاندوآب از توزیع یک هزار و 400 پرس غذای متبرک نذری و 888 بسته معیشتی به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا (ع) خبر داد.

خبرگزاری دانا

همزمان با ایام دهه کرامت و ولادت هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) با حضور خادمان آستان قدس رضوی در شهرستان نکا، ضمن آزادی هشت زندانی، برنامه‌های متنوع فرهنگی مذهبی در این شهرستان اجرایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: امروز نیروی مقتدر پدافند هوایی ارتش به مرحله‌ای از رشد و نبوغ رسیده که هیچ وابستگی در تجهیزات به هیچ کشوری ندارد و قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز نیروی مقتدر پدافند هوایی ارتش به مرحله‌ای از رشد و نبوغ رسیده که هیچ وابستگی در تجهیزات به هیچ کشوری ندارد و قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه هستیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در نشست برنامه اجرایی این صندوق با بانک کارآفرین برای اجرای ماده 18 قانون جهش تولید دانش‌بنیان اعلام کرد که با اجرای این برنامه، نخستین گام اجرایی این قانون کمتر از 20 روز پس از تصویب قانون برداشته شد.

خبرگزاری تسنیم

آیین افتتاحیه فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» در شب میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) در مشهد مقدس برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

آیین اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات رادیویی رادیو زیارت، در مشهد مقدس و به میزبانی صدا و سیمای خراسان رضوی در مجتمع فرهنگی صبا برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل انتشارات به‌نشر گفت مسابقه ملی کتابخوانی «سیره پیامبر (ص) به روایت امام رضا (ع) توسط این‌ناشر برگزار می‌شود.