دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری میزان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین جلسه شورای هنر از الزامی‌شدن پیوست فرهنگی برای تمامی مصوبات هیات دولت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ادبیات فارسی ریشه در معنویت دارد، گفت: نظامی گنجوی یک الگو و سند بر تمدن درخشان فرهنگ ایرانی است.

خبرگزاری مهر

غرفه خانه کتاب و ادبیات ایران در بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط در قالب «غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران» به معرفی و عرضه بیش از 200 عنوان کتاب پرداخت.

وب‌گاه فرارو

با وجود چنین شرایطی می‌توان این سوال را مطرح کرد که آیا امکان برگزاری بازی ایران و لبنان در فروردین سال جدید با حضور تماشاگران در شهر مشهد وجود دارد؟ جدا از اینکه در بدنه دولت و مقامات وزارت ورزش، ورود زنان به استادیوم مخالفان جدی دارد، شهر میزبان بازی جزو شهر‌هایی است که در مسائل اینچنینی نه از قوانین جاری کشور که از قوانین داخلی بهره می‌برد

خبرگزاری میزان

نمایشگاه گنج نظامی شامل نسخه های خطی و نفیس در کتابخانه و موزه ملی ملک و با حضور رسانه ها و مسوئلین فرهنگی افتتاح سد.

خبرگزاری مهر

شب شعر «نو رعلی نور» ویژه مادران و دختران با حضور شاعران آئینی فردا یکشنبه 15 اسفند در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

با روسیه دشمن‌اند نه به این دلیل که بارها قطعنامه‌های آمریکا را علیه ایران وتو کرده است، به این دلیل که مقابل آمریکا ایستاده.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی که به لبنان رفته در میانِ دیدار با مسئولان و برنامه‌های هفته فرهنگی، با سید مقاومت دیدار کرده و آن را شیرین‌ترین بخشِ این سفر می‌داند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در کنار همه فعالیت های مشترک بین دو ملت ایران و لبنان، حوزه فعالیت های فرهنگی هنری می‌تواند پیشانی و جلودار این حرکت ها باشد، گفت: هفته فرهنگی ایران در لبنان با این هدف برگزار شده است.

خبرگزاری تسنیم

محمد میرکیانی نویسنده کودک و نوجوان گفت: آگاهی به مفاهیم دینی و آشنایی با ساختار هنر و ادبیات وظیفه نویسنده‌ای است که می‌خواهد در زمینه ادبیات دینی قلم بزند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ورق و پروفیل آلومینیوم با پوشش آنودایز نانوساختار با مقاومت ویژه در برابر سایش و خوردگی به تازگی در تولید تابلوهای راهنما در حرم حضرت علی (ع) در عراق استفاده شد. این ورق‌ها در مجتمع آلومینیوم البرز تولید شده‌اند.

خبرگزاری مهر

آن‌بو همیشه در خاطرم هست. در بهترین‌حالت اگر چیزی از خلبان باقی بماند، مثل مرحوم حسین مَوریک (خلعتبری)، یک توده گوشت به جا می‌ماند.

خبرگزاری ایسنا

مدیر عامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: هنوز وضعیت برگزاری بازی ایران و لبنان در مشهد مشخص نشده و ورزشگاه امام رضا (ع) صرفا به عنوان یک گزینه برای میزبانی این دیدار مطرح است.

خبرگزاری ایسنا

فدراسیون فوتبال پیش از این از تلاش برای برگزاری دیدار نهایی ایران در انتخابی جام جهانی در خارج از تهران خبر داده بود و حالا حمید استیلی می‌گوید به دنبال فراهم کردن شرایط میزبانی تیم ملی در مشهد هستند.