دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

گرگان_ایرنا_چراغ نمایشگاه قرآن و عترت گلستان با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و فعالان قرآنی با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی روشن شد.

خبرگزاری میزان

در آستانه 27 رجب سالروز مبعث رسول اکرم (ص)، حرم مطهر رضوی آذین‌بندی و چراغانی شده و با برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی آماده میزبانی از محبان خاندان عصمت و طهارت (ع) است.

خبرگزاری دانا

جهانی با تاکید بر اینکه مقابله با «ریزگردها» در شهرستان سرخس باید تسریع شود، گفت: تا یکماه آینده نتیجه اقدامات دستگاه‌های متولی که برای مقابله با ریزگردها تامین اعتبار شدند را به مردم شهرستان اعلام می‌کنیم که چه اقداماتی در این زمینه داشتند و در این راستا حق عمومی باید احیا شود.

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست گفت: وجود نمایشگاه‌های تخصصی (از جمله نمایشگاه محیط زیست) فرصتی برای معرفی و شناسایی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در داخل و خارج از کشور است.

خبرگزاری ایسنا

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به تقارن نوروز 1401 با اعیاد شعبانیه پیش‌بینی می‌شود حدود هشت تا 10 میلیون زائر در نوروز امسال به مشهد سفر کنند.

خبرگزاری دانا

ذاکریان گفت: در خراسان رضوی روزانه 80 سقط جنین انجام می‌شود که از این تعداد تنها حدود 30 درصد به مسایل اقتصادی باز می‌گردد و بقیه سقط‌ها به دلیل مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

با آغاز به کار فعالیت سامانه تامین مالی جمعی رضوی، بستری فراهم شده تا واقفان، خیران و عمودم مردم بتوانند سرمایه‌های خود را به سمت حمایت از کسب و کارهای فناورانه هدایت کنند و علاوه بر اجر معنوی این کار، از سود سرمایه‌گذاری نیز بهره‌مند شوند.

خبرگزاری میزان

با آغاز به کار فعالیت سامانه تامین مالی جمعی رضوی، بستری فراهم شده تا واقفان، خیران و عمودم مردم بتوانند سرمایه‌های خود را به سمت حمایت از کسب و کار‌های فناورانه هدایت کنند و علاوه بر اجر معنوی این کار، از سود سرمایه‌گذاری نیز بهره‌مند شوند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - اهالی استان گلستان چندین دهه است که در انتظار اجرایی شدن پروژه ملی راه‌آهن گرگان - گنبد - بجنورد - مشهد هستند و اکنون امیدوارند که تامین این نیاز اساسی سه استان یادشده با تصمیم امیدبخش دولت جهادی سیزدهم محقق شود.

خبرگزاری ایسنا

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متعددی پیش‌بینی شده که در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: در کمیته فناوری نانو به دنبال دستیابی به تحولی جدی در زمینه استفاده از فناوری نانو در وزارتخانه و بخش کشاورزی کشور هستیم.