دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

رییس جدید سازمان حج و زیارت در نخستین اظهارنظر از برنامه‌ریزی برای اعزام زائر اولی‌ها به عتبات عالیات خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اشتیاق روزافزون مردم به موضوع زیارت گفت: حدود 5 میلیون و 800 هزار نفر در نوبت عمره قرار دارند و تعداد زیادی از افراد نیز مشتاق به سفر اعتاب مقدسه عراق و سوریه هستند که باید برنامه ریزی مناسبی برای متقاضیان مدنظر قرار گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

شهردار مشهد اضافه کرد: یکی از این زمین‌ها زمین بالغ بر200 هکتاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و یکی از پادگان‌های ارتش در مشهد است. از 12 سال پیش تمام امرای ارتش، شهرداران وقت و آستان قدس رضوی اهتمام ویژه‌ای برای حل و فصل این موضوع داشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس حوزه هنری در پیامی درگذشت زنده‌یاد سعید تشکری، از نویسندگان مطرح کشور، را به خانواده وی و جامعه ادبی کشور تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

علی‌اصغر عزتی پاک، نویسنده، در یادداشتی به مناسبت درگذشت زنده‌یاد سعید تشکری، به خدماتی اشاره کرد که تشکری به ادبیات داستانی ایران کرده بود.

خبرگزاری دانا

هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر، مجموعه تالار میثاق اردکان به‌عنوان بزرگ‌ترین موقوفه در سال جاری به آستان قدس رضوی واگذار شد.

خبرگزاری دانا

هنر فاخر رشتی دوزی از جمله رشته‌های ارزشمند صنایع‌دستی استان گیلان است. رشتی دوزی یکی مهمترین صنایع دستی شهر رشت است که طی آن زمینه پارچه به وسیله نخ‌های ابریشمی رنگی به گونه‌ای بسیار زیبا و چشم‌نواز تزئین می‌شود. رشتی دوزی این هنر کهن سرزمین سبز گیلان، که در قدیم برای مردان رشتی شغلی مهم محسوب می‌شد و امروز در بین زنان رشت طرفداران زیادی دارد

خبرگزاری میزان

متخصص گوش، حلق و بینی بیمارستان رضوی درباره عمل جراحی منحصربه‌فرد «آندوسکوپیک گوش به روش ترانس کانال» که برای نخستین بار در بیمارستان فوق تخصصی رضوی انجام شد، گفت: در این عمل آندوسکوپیک گوش با استفاده از آندوسکوپ، سوراخی که در پرده گوش ایجاد شده بود، ترمیم شد.

خبرگزاری تسنیم

گروه استان‌ها تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه فتنه "تحریف" و "سیاه‌نمایی" دشمن با «جهاد تبیین» خنثی می‌شود، گفت: مسئولان پرچم «جهاد تبیین» را برافراشته نگه دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نامزدهای سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه «کودک و نوجوان» معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دشمن نهاد خانواده را هدف قرار داده است و وقتی دید که با جنگ سخت نمی‌توان با زنان مسلمان مبارزه کرد وارد جنگ نرم و رسانه‌ای شد اما بانوان انقلابی ما همچنان که در زمان جنگ فرزندانشان را راهی جبهه جنگ کردند، در حال حاضر در خط مقدم ایستاده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نامزدهای سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه «کودک و نوجوان» در موضوع‌های «دین»، «داستان تألیفی»، «داستان ترجمه»، «علوم انسانی و هنر» و «علوم و فنون» معرفی شدند. در موضوع «دین» سه کتاب زیر به عنوان نامزد معرفی شدند: 1. پسران آب و آتش، نوشته مسلم ناصری، قم: کتاب جمکران، 1399، 148 ص. 2. پیامبری که سلمان شناخت، نوشته محمدحسین...

خبرگزاری مهر

نامزدهای سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه «کودک و نوجوان» توسط دبیرخانه این‌رویداد معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا

نامزدهای سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه «کودک و نوجوان» معرفی شدند.