دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

نامزدهای سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه «کودک و نوجوان» معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا

به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وبینار «امام خمینی (ره)؛ انقلاب ارزش‌های حیات بخش» با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در الجزایر، مرکز امت واحده، بنیاد بین‌المللی عاشورا و آستان قدس رضوی برگزار شد.

خبرگزاری میزان

اردوی جهادی سلامت‌محور «نذر شفاء» از 13 تا 15 بهمن و به همت مدیریت امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، در 6 روستای بخش رضویه شهرستان مشهد برگزار و خدمات مورد نیاز بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی به اهالی این روستا‌ها ارائه شد.

خبرگزاری تسنیم

نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی "بدون قرار قبلی" باحضور کارگردان، تهیه‌کننده، بازیگران و جمع دیگری از عوامل فیلم در خانه جشنواره برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تلاش دولت سیزدهم برای حراست از اراضی ملی با اجرای قانونی برزمین مانده، گامی بزرگ در عملیاتی شدن یکی از دغدغه‌های آیت‌الله رئیسی است که از دوران حضورش در دستگاه قضا و آستان قدس رضوی تا امروز که سکان مدیریت اجرایی کشور را به دست گرفته، همواره با او همراه بوده است: احیای عدالت اجتماعی.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهروز شعیبی، کارگردان «بدون قرار قبلی»، تاکید کرد سینما را یک رسانه و صنعت می‌داند و مواضع افراد نسبت به مسائل سیاسی، مانع همکاریش با آن‌ها نمی‌شود. او همچنین پگاه آهنگرانی را یکی از بهترین بازیگرانی دانست که در ده سال اخیر با او کار کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از تعیین تکلیف تسهیلات ازدواج و اشتغال خبر داد و اعلام کرد: کمیسیون تلفیق علاوه بر تعیین مبالغ وام ازدواج، تسهیلات قرض الحسنه را برای فرزندآوری و حمایت از اشتغال تعیین کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از تصویب تبصره 16 بودجه درباره تعیین تکلیف تسهیلات ازدواج و اشتغال خبر داد و گفت: کمیسیون تلفیق علاوه بر تعیین مبالغ وام ازدواج، تسهیلات قرض الحسنه را برای فرزندآوری و حمایت از اشتغال تعیین کرد.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از تصویب تبصره 16 بودجه درباره تعیین تکلیف تسهیلات ازدواج و اشتغال خبر داد و گفت: کمیسیون تلفیق علاوه بر تعیین مبالغ وام ازدواج، تسهیلات قرض الحسنه را برای فرزندآوری و حمایت از اشتغال تعیین کرد.

خبرگزاری ایسنا

یک خراسان‌پژوه گفت: انتظار مردم مشهد از انقلاب اسلامی ایران بسیار فراتر از اتفاقات و اقداماتی است که تاکنون برای این شهر صورت گرفته است.

خبرگزاری میزان

هشتمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم سینمایی «بی‌رویا» به کارگردانی آرین وزیردفتری و فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره پشت سر گذاشته خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تأثیر بسزایی در دمیده شدن روح خودباوری و اعتماد به نفس در مظلومان و آزادی‌خواهان عالم داشته، گفت: انقلاب اسلامی الهام‌بخش آزادی‌خواهان جهان در شکست مستکبران است.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در مراسم معارفه جانشین این معاونت، گفت: «جهاد تبیین» را مهم‌ترین اقدام آینده معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است.

خبرگزاری میزان

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آیینه قرآن و عترت (ع)» رویکرد‌ها و جزئیات این کنگره را تشریح کرد و گفت: تلاش داریم از خروجی نشسته‌ای علمی و مقالات ارائه شده در این کنفرانس محتوا‌های کاربردی برای دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های سیاست‌گذار کشور آماده و از آن در حل مسائل و مشکلات جامعه استفاده کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس کل سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید: پیشنهاد تشکیل اورژانس اموال راکد دولتی ارائه شده است چرا که دولت ایران اطلاع دقیقی از میزان دارایی‌های خود ندارد.

خبرگزاری ایسنا

موزه هدایای مقام معظم رهبری در 22 بهمن سال 1373 شمسی در طبقه همکف ساختمان گنجینه قرآن و نفایس حرم رضوی به مساحت 400 متر مربع فضای نمایشی با حضور حضرت آیت‌الله واعظ طبسی نماینده ولی‌فقیه، تولیت آستان قدس رضوی و حضرت آیت‌الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری بازگشایی شد.