دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از کتاب ارزشمند "موافقت معنایی" اثر حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علیرضا قائمی‌نیا به همت مرکز رشد و نوآوری پژوهشگاه با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود. در این آیین رونمایی آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، حجج اسلام والمسلمین دکتر علی راد و دکتر ابوالحسن غفاری به ایراد سخن خواهند پرداخت. آیین رونمایی از کتاب ارزشمند...

خبرگزاری ایسنا

محصول جدید پژوهشکده علوم و فناوری موادغذایی جهاد دانشگاهی که با همکاری آستان قدس رضوی تولید شده در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 رونمایی شد.

خبرگزاری ایسنا

آیین رونمایی از کتاب ارزشمند "موافقت معنایی" اثر حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علیرضا قائمی‌نیا به همت مرکز رشد و نوآوری پژوهشگاه با همکاری بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

منصور ضابطیان پس از گذشت چند روز از حاشیه‌های پیش آمده برای ویژه برنامه یلدای شبکه دو، ماجرا را از منظر سازندگان برنامه تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در دیدار وزیر و معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن آرزوی موفقیت برای دولت سیزدهم به شرایط حساس کشور اشاره و خاطرنشان کرد: اگرچه کشور با مشکلات و تنگنا‌هایی روبه‌رو است، اما سرمایه‌ها و فرصت‌های بسیار ارزشمندی نیز وجود دارد که با هوشمندی و استفاده مناسب از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها قطعا می‌توان بر مشکلات فائق آمد. وی...

خبرگزاری ایسنا

شبکه جام جم برنامه های ویژه ای را برای دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده است.

وب‌گاه الف

تولیت آستان قدس رضوی نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در رفع آسیب‌های فرهنگی و حفظ دیانت جامعه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این وزارتخانه هدایتگر بخش‌ها و دیگر حوزه‌های فرهنگی کشور است

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در رفع آسیب‌های فرهنگی و حفظ دیانت جامعه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: وزارت ارشاد باید هدایتگر سایر حوزه‌های فرهنگی در کشور باشد.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام خداجویان در رویداد ملی عرضه‌کنندگان صنایع فرهنگی کشور گفت: کار و فعالیت عرضه‌کننده محصولات فرهنگی باید دارای روح برآمده از فرهنگ باشد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: علامه واعظ‌زاده خراسانی، یکی از منادیانی است که پرچم تقریب مذاهب را به دست داشت و از آن دفاع می‌کرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این که 28 آذرماه می‌تواند به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نام‌گذاری شود، گفت: علامه واعظ‌زاده وحدت بین مسلمین را امری ذاتی و نه مصلحتی می‌دانستند و بر اساس تفکرات این علامه بزگوار می‌توان ایشان را مظهر وحدت حوزه و دانشگاه دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

تولیت آستان قدس رضوی گفت: نقش وزارت ارشاد در رفع آسیب‌های فرهنگی و حفظ دیانت جامعه بسیار مهم و اساسی است.