دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین باغ‌گلی که به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از مجلس رد صلاحیت شده بود، در شهرداری مشهد به سمت جدید منصوب شد.

خبرگزاری ایسنا

مراسم رونمایی از کتاب "موافقت معنایی" امروز به همت مرکز رشد و نوآوری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی اصلاح انجام شده در برخی از بندهای لایحه بودجه 1401 را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مجموعه‌برنامه‌های فرهنگی این سازمان به مناسبت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان «سردار دل‌ها» را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کتاب «سیمای سلیمانی» شامل ناگفته‌هایی از سران کشور، مسئولان سیاسی، فرماندهان و نزدیکان سردار شهید قاسم سلیمانی از سوی انتشارات خط مقدم منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی علی بخشی، مدیر برگزاری این رویداد گفت: در این کارگاه‌ها به مناسبت 13 دی سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، 13 هنرمند به ترسیم نقاشی خود با موضوع سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهادت ایشان می‌پردازند. وی افزود: در این کارگاه سه روزه استادانی همچون کاظم چلیپا، محمد اسدی جوزانی، علی بحرینی، مهدی امینی و تنی چند از بزرگان هنر نقاشی کشور حضور...

وب‌گاه الف

یکی از آثار شاخص در موزه ملک دستخط «ام سلمه» دختر فتحعلی شاه قاجار است که از او به عنوان یکی از خوشنویسان مشهور در تاریخ هنر خوشنویسی ایران یاد می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کتاب «سیمای سلیمانی» شامل ناگفته‌هایی از سران کشور، مسؤولان سیاسی، فرماندهان و نزدیکان سردار شهید قاسم سلیمانی از سوی انتشارات خط مقدم منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت‌الله رئیسی تعریف می‌کند: برای اولین بار این رسم را که همیشه علما توی ضریح می‌آیند، با حجت و فلسفه نقض کردم و به دوستان گفتم: به حاج قاسم بگویید بیاید داخل ضریح مطهر.

خبرگزاری ایسنا

با گشایش نمایشگاه نقاشی‌های «مهدی فرخی» که حاصل تأمل‌های او در قابلیت‌های نوین فرمی و معنایی نگارگری ایرانی است، صبا میزبان جلوه‌هایی بدیع و تازه از این هنر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - دبیر شورای اجرایی کنگره بین‌المللی میرزای نائینی با بیان اینکه تاکنون مقاله‌های خوبی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است گفت: مهلت ارسال چکیده مقاله‌ها تا نیمه اسفندماه سال جاری و اصل مقاله‌ها نیز نیمه اردیبهشت‌ماه 1401 می‌باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با گشایش نمایشگاه نقاشی‌های «مهدی فرخی» صبا میزبان جلوه‌هایی بدیع و تازه از این هنر می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، «فرا نشین» عنوان تازه‌ترین نمایشگاه آثار مهدی فرخی است که جست‌وجو‌های او را در یافتن نسبت‌های تازه میان فرم و محتوا در سنت نگارگری و رویکرد جدید در زیباشناسی این هنر اصیل و کهن بر اساس نگره‌های مفهومی و هستی‌شناختی نو و با یک رفتارشناسی نوآورانه و خلاقه، به نمایش می‌گذارد. این مجموعه شامل 22 اثر از این هنرمند در...