دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری تسنیم

شبکه های اجتماعی خارج پایه در دومین سالگرد شهات حاج قاسم سلیمانی، اقدام به حذف محتوای مرتبط با این شهید کردند. اما باید دید درس بزرگ این ترور ناجوانمردانه چیست؟

خبرگزاری ایسنا

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به جایگاه شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی نماد وحدت امت اسلام است.

خبرگزاری دانا

شیعه و سنی در کنارهم به پابوسی امام رضا (ع) رفتند و در این سفر معنوی گفتمان وحدت را به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در آئین گردهمایی خادمیاران استان کرمان با بیان اینکه حضرت رضا (ع) واسطه رضایت خداوند از مخلوقاتش است، گفت: جلب رضایت و خشنودی خداوند که بزرگترین سعادت انسان است از طریق حضرت رضا (ع) حاصل می‌شود. وی با اشاره به اینکه باید محبت و توجه حضرت رضا (ع) را جلب کنیم و این جلب رضایت به ابزاری نیاز...

خبرگزاری میزان

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» را به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌کند

خبرگزاری مهر

کرمان - تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به مجاهدت های حاج قاسم برای وحدت همه ملت‌ها، گفت: این مردم آزاده در تمام طول عمرش برای اتحاد و دفاع از مظلومان کار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های جهاد دانشگاهی روز یکشنبه 5 دی‌ماه با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی افتتاح شد. در مدت 5 روز برگزاری این نمایشگاه، مسئولان و مقامات مختلفی از نمایشگاه بازدید کردند و در حاشیه این بازدیدها، تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترکی نیز منعقد شد. امضای تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و مرکز پژوهش‌های...

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی گفت: گره گشایی از کار مردم و رسیدگی به مشکلات آنان با نام و یاد حضرت رضا (ع) جلب رضایت آن امام رئوف و خداوند را در پی دارد.

خبرگزاری ایسنا

نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی از تاریخ 5 لغایت 9 دی‌ماه 1400 در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار شد و در حاشیه بازدید مسئولان از این نمایشگاه، تفاهم‌نامه‌های متعددی منعقد شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «ما با تو سربلندیم» حاوی مجموعه اشعار نوجوانانه در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی است.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی لحظاتی پیش به‌منظور شرکت در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی وارد فرودگاه بین‌المللی کرمان شد.

وب‌گاه عصر ایران

تولیت آستان قدس رضوی مدیران را به انجام دیدارهایی با مردم و کارکنان توصیه و ابراز کرد: مدیران باید زمان‌هایی را برای ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم و کارکنان خود برای شنیدن نقطه نظرات و سخنان آنها اختصاص دهند به‌ویژه حوزه‌هایی که ارتباط بیشتری با مردم دارند.

خبرگزاری مهر

سرپرست دانشگاه پیام نور از اعلام آمادگی این دانشگاه برای همکاری با شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی در بازنگری و تولید محتوای دروس علوم انسانی خبرداد.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی اسلام را مشوق کار و تلاش برای کسب روزی حلال دانست و گفت: عزت و سعادت جامعه مرهون فرهنگ کار و تلاش است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در دیدار مدیران بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، با اشاره به تأکیدات اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) نسبت به اهمیت و جایگاه کار و تلاش، اظهار کرد: در فعالیت‌های اقتصادی صرفا نباید نگاه مادی داشت، کار و تلاش از منظر اسلام امری معنوی و بسیار مقدس و عبادتی بزرگ است. وی با بیان...