سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

وزیر اطلاعات گفت: هر جا کار با خدمت بسیجی وار و تلاش جهادی همراه باشد، موفقیت سرافرازی و پیروزی را به همراه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قهرمان وزنه‌برداری آسیا در دسته 102 کیلوگرم با اشاره به تقدیم مدال خود به آستان قدس رضوی گفت: قبل از هر رقابتی متوسل به امام هشتم می‌شوم و در رقابت‌های آسیایی با توسل به امام رضا (ع) موفق به کسب مدال طلا شدم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی (چهارشنبه) در پایان جلسه درس المکاسب المحرمه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، فرارسیدن هفته بسیج را گرامیداشت و با بیان اینکه بسیج یکی از عنایات الهی بود که خداوند به قلب و زبان امام خمینی (ره) جاری کرد، گفت: بسیج یکی از ابتکارات باارزش حضرت امام خمینی (ره) است که منحصر به قشر و ظاهر خاصی نیست،...

وب‌گاه الف

تولیت آستان قدس رضوی احیای روحیه بسیجی دوران دفاع مقدس را عامل رفع مشکلات کشور دانست.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی احیای روحیه بسیجی دوران دفاع مقدس رو موجب رفع مشکلات کشور دانست.

خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - دبیرکل کمیسیون یونسکو در ایران با پیشنهاد راه اندازی مجمع دانشگاه کهنسال دنیا گفت: می‌توان دبیرخانه این مجمع را در ایران فعال کرد.

خبرگزاری مهر

پرچم آستان قدس رضوی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش به دانشگاه شهید ستاری اهدا شد.

خبرگزاری تسنیم

اسامی مستندهای نیمه بلند راه‌یافته به بخش «مسابقه ملی» پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پرچم ملکوتی بارگاه علی ابن موسی الرضا (ع) از سوی خادمین آستان حرم قدس رضوی به دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی ارتش اهدا شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای هیات انتخاب مستندهای نیمه بلند بخش مسابقه ملی پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت معرفی شدند.

خبرگزاری دانا

عابدین‌زاده گفت: در صورت ادامه روند فعلی، بر اساس قانون حمایت از کودکان کار، 3 ماه آینده برای 3 ارگان به دلیل ترک فعل و انجام ندادن وظایف خود در قبال کودکان کار قرار مجرمانه صادر می‌شود و حبس در انتظار مدیران آن‌ها خواهد بود.

خبرگزاری مهر

هومن بنائی گفت: داستان‌های مستند کتاب «حامی» که روایت جوانان مبتلا به بیماری سرطان است قابلیت این را دارند که به فیلم‌های کوتاه تبدیل شوند.