جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه الف

شهردار تهران در مورد مطالبات شهرداری‌ها گفت: به طور تجمیعی نمی‌توان عددی را اعلام کرد چرا که مطالبات در حال ثبت شدن هستند و اعداد متفاوت است.

وب‌گاه گسترش

در این مقاله قصد داریم مهم‌ترین موزه‌های ایران را معرفی کنیم. اگر دوست دارید آثار باقی مانده از مردم گذشته را از نزدیک بینید، این مقاله را از دست ندهید.

خبرگزاری تسنیم

طرح ملی «حافظان نور» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان نور آل یاسین با هدف حفظ قرآن ظرف مدت یک سال ویژه نوجوانان شهر تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

محمد میرکیانی از انتشار دو عنوان کتاب «عروسی غازها» و «کاخ کلاغ‌ها» خبر داد و گفت: با انتشار این آثار پنج‌گانه «ماجرای دشت مرموز» کامل می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی دیروز با حضور اقشار مختلف مردم تشیع و در آستان قدس رضوی بخاک سپرده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشان خادمی امام رضا (ع) در ویژه برنامه حال نو به عوامل برنامه محفل اهدا شد.

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان وحید شمسایی قبل از اعزام به مسابقات آسیایی راهی مشهد شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از احزاب مستقل با انتشار بیانیه ای نسبت به ساخت مسجد در بوستان قیطریه اعلام موضع کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره فهرست‌نگاری مرکز نسخ خطی آستان قدس رضوی از "مصحف مشهد" با عنوان قدیمی‌ترین و کامل‌ترین قرآن خطی جهان به خط کوفی یاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

ژیلبر لازار، ایران‌شناس نامدار فرانسوی، پس از دیدن "قرآن قدس" آن را پرتو نور جدیدی به روی چگونگی شکل‌گیری زبان فارسی توصیف کرد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در صفحه شخصی‌اش نسبت به حضور و فعالیت بلاگرها در حرم مطهر رضوی توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

رادیو جوان در شب‌های قدر برنامه ویژه‌ای را با نام «و خدایی که در این نزدیکیست» تدارک دیده که به صورت زنده از حرم امام رضا (ع) روی آنتن خواهد رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از آماده سازی و توزیع کیک همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تولیت آستان قدس رضوی گفت: هجمه‌های انبوه تبلیغاتی و شایعات علیه جمهوری اسلامی در فضای مجازی که یک نمونه آن را در اغتشاشات سال گذشته مشاهده کردیم، وظیفه مساجد را سنگین کرده است؛ ایمان مردم آماج تهاجم مستمر و چندلایه فرهنگی دشمن است و مساجد سنگرهای دفاع و صیانت از اسلام، فرهنگ، اعتقادات دینی مردم و روشنگری افکار و اذهان هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در تاریخ میلاد خجسته امام مجتبی علیه السلام اندکی اختلاف وجود دارد. طبق قول مشهور، در 15 ماه مبارک رمضان سال سوم هجری، در شهر مدینه منوره چشم به جهان گشود.