جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی است که بخش عمده هزینه های مادران در دوران بارداری متمرکز بر چکاپ و آزمایشات تخصصی است اما طرح یسنا متمرکز بر تهیه اقلام خوراکی و بهداشتی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت سیزدهم در ادامه تلاش خود برای ارتقا امنیت غذایی مادران باردار و دارای فرزند زیر 2 سال مرحله دوم طرح یسنا را از پایان فروردین اجرا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: دولت سیزدهم در ادامه تلاش خود برای ارتقا امنیت غذایی مادران باردار و دارای فرزند زیر 2 سال مرحله دوم طرح یسنا را از پایان فروردین اجرا کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با شب وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ره)، مراسم استقبال از پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) با حضور ایرانیان مقیم مالزی در کوالالامپور برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم استقبال از پرچم متبرک حرم امام رضا علیه السلام با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان شب گذشته (4 اردیبهشت) در کوالالامپور برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان خصوصی‌سازی، در جلسه دیروز به منظور جان تازه گرفتن پس از واگذاری سهام سرخابی‌ها، بحث و گفتگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اردیبهشت که می‌شود انگار برای کتابخوانان ماه دوست‌داشتنی‌شان آغاز می‌شود. دلیلش هم که مشخص است و به نمایشگاه کتاب برمی‌گردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت سیزدهم در ادامه تلاش خود برای ارتقا امنیت غذایی جامعه، با اجرای «طرح یسنا» یارانه مضاعف 600 هزار تومانی در قالب اعتبار خرید رایگان بسته‌های حمایتی برای مادران باردار و دارای فرزند زیر 2 سال در نظر گرفته که اجرای آن از 30 فروردین آغاز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یارانه مضاعف 600 هزار تومانی در قالب اعتبار خرید رایگان بسته‌های حمایتی برای مادران باردار و دارای فرزند زیر 2 سال در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه گسترش

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که بسته‌های غذایی و بهداشتی با ارزش تقریبی 600 هزار تومان برای مادرانی که فرزندانی شیرخوار دارند و در سه ماه اول درآمدی قرار دارند، در تمام استان‌های کشور تأمین خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استان سمنان مقصد اولین سفر استانی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور سیزدهم در سال 1403 بود.

وب‌گاه فرارو

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود 600 هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تامین شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود 600 هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تامین شده و افراد شامل این طرح می‌توانند از امروز اقدام به خرید کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود 600 هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تامین شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌ها تامین شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی صبح پنجشنبه در حاشیه نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها، که در شهرداری مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: اظهار کرد: توفیقی که در سال‌های اخیر اتفاق افتاد این بود که عملاً مدیریت شهری در مسیر همکاری مشترک با آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی جدی مشترک را آغاز کردند که بتوانند در شهر‌های کشور در دهه کرامت برنامه‌های خاص داشته باشند...