سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

ششمین اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت» با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و همچنین نمایندگانی از گروه‌های جهادی و کشورهای اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همراهی تولیت آستان قدس رضوی با زائران پیاده امام رضا (ع) در جاده نیشابور

خبرگزاری میزان

با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت رضا (ع)، به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه‌برنامه‌های عزاداری در حرم مطهر رضوی برگزار و با پوشش گسترده رسانه‌ای، به صورت زنده در شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی پخش خواهد شد.

خبرگزاری دانا

حکیم پور گفت: آن چیزی که حوزه زیرساخت‌های فرهنگی نیاز بوده در شهرستان فیروزه اتفاقی نیفتاده است.

وب‌گاه الف

همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) برنامه‌های ویژه و مختلفی از جمله آیین خطبه‌خوانی در حرم نورانی آن حضرت اجرا می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیره‌پژوهی و سیره‌نگاری را می‌توان یکی از 3 شکل پرداختن به تاریخ زندگی ائمه معصوم علیهم السلام دانست: گاه‌نگاری chronography، تراجم‌نگاری Prosopography، سیره‌نگاری Biography

وب‌گاه مشرق نیوز

با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت رضا (ع)، ویژه برنامه‌های عزاداری در حرم مطهر رضوی برگزار و با پوشش گسترده رسانه‌ای، زنده در شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی پخش خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین سعیدی مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با بیان این که دهه پایانی ماه صفر برای مشهدی‌ها رنگ و بوی دیگری دارد، اظهار کرد: تاکنون 48 عنوان کتاب با محوریت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) توسط انتشارات به نشر به چاپ رسیده که از این میان 23 کتاب برای مخاطب بزرگسال و 25 عنوان برای مخاطب کودک و نوجوان است. وی با بیان این که آشنایی کودکان...

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی از مواکب خدمت رسانی به زائران در خیابان‌های اطراف حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام در دهه آخر صفر بازدید کرد.

خبرگزاری ایسنا

با حضور دکتر ریوایچی سوگی یاما ایران شناس ژاپنی، محقق نمونه فرهنگ رضوی، استاد دانشگاه و پژوهشگر مؤسسه مطالعات فرهنگ آسیا در دانشگاه توکیو و با همکاری بنیاد فرهنگی - بین‌المللی امام رضا (ع)، اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی و رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، وبینار "بررسی تاریخی نقش و جایگاه حرم مطهر امام رضا (ع)" برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

پژوهشگران زیست‌شناسی و میکروبیولوژی با انجام یک مطالعه باکتری‌های جداشده از پنج اثر نفیس موجود در موزه آستان قدس رضوی را شناسایی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مستند «فرش هایی برای عرش» به تهیه کنندگی و کارگردانی رهبر قنبری با موضوع روش و منش خادمان جوان حرم مطهر امام رضا (ع) چهارشنبه 14 مهر ساعت 21 در شب شهادت امام رضا (ع) از شبکه مستند پخش می شود.

خبرگزاری مهر

سعیدی با اشاره به برپایی سه نمایشگاه کتاب در صحن‌های پیامبر اعظم و امام حسن مجتبی (ع) حرم مطهر رضوی گفت: در این نمایشگاه‌ها، 500 عنوان کتاب مربوط به سبک زندگی و سیره ائمه اطهار عرضه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل به نشر گفت: تاکنون 143 عنوان در خصوص مناسبت‌های روزهای پایانی ماه صفر شامل رحلت پیامبر اعظم (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، امام رضا (ع) و موضوع وقف توسط این انتشارات منتشر شده است.

وب‌گاه فرارو

قانون اعزام محصلان ایرانی به اروپا برای ایجاد اطمینان خاطر در محصلان اعزامی، دولت را مکلف کرد تا فارغ‌التحصیلان را پس از مراجعه به کشور با امتیازات ویژه و بدون طی کردن تشریفات اداره در پست‌های بالای مدیریتی قرار دهد.

خبرگزاری میزان

مدیرعامل به نشر انتشارات آستان قدس رضوی گفت: تاکنون 143 عنوان در خصوص مناسبت‌های روز‌های پایانی ماه صفر شامل رحلت پیامبر اعظم (ص)، شهادت حضرت «امام حسن مجتبی (ع)»، «امام رضا (ع)» و موضوع وقف توسط این انتشارات منتشر شده است.