سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه آفتاب یزد در سرمقاله خود نوشت: «صبر کن مردم اذیت می‌شوند!» این همه همان چیزی است که این روز‌ها عموم ملت خواهان آن هستند. کسی که معنا و مفهوم درد و اذیت شدن را حتی کوچک متوجه شود. سیدابراهیم رئیسی در جریان سفر اخیر خود به کهگیلویه و بویراحمد به راننده شخصی خود که قصد داشت در مقابل عده‌ای از مردم که به استقبال رئیس‌جمهور آمده بودند توقف نکند،...

خبرگزاری دانا

رواق دارالمرحمه حرم مطهر امام رضا (ع) در دی ماه سال 1392 همزمان با سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان در مراسمی افتتاح شد. رواق دارالمرحمه با زیربنای 7900 مترمربع و 5300 متر مربع فضای عبادی مفید با ظرفیت بیش از 10 هزار نفر نماز گزار در طبقه پایین رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی احداث شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز بیستمین سالروز درگذشت مرحوم حاج محمد علامه است. او یک سفارش به پامنبری‌های خود داشت و می‌گفت: مرا فراموش نکنید اگر در محضر حضرت زهرا (س) جای خالی مرا دیدید، سراغ من را هم بگیرید.

خبرگزاری ایسنا

حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها در سومین روز سفر استانی به خراسان رضوی از زندان مرکزی مشهد بازدید کرد.

خبرگزاری دانا

مراسم تعویض پرچم آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین همزمان با حلول ماه ربیع الاول برگزار شد.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های عمرانی حرم منور رضوی بازدید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های عمرانی حرم منور رضوی بازدید کرد.

خبرگزاری ایسنا

در سومین روز سفر رئیس سازمان زندان ها به خراسان رضوی و همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع)، 16 نفر از زندانیان این استان در جوار حرم رضوی نامه آزادی خود را دریافت کردند.

خبرگزاری ایسنا

یک خراسان‌پژوه گفت: برگزاری مراسم سوگواری، عزا و ذکر مصیبت به مناسبت‌های مختلف در حرم مطهر از دیرباز مرسوم بوده و روضهخوانان، نوحهخوانان و خطبای آستان قدس در حرم رضوی به ذکر مصیبت می‌پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: روز جهانی کودک و نوجوان با سالروز شهادت امام هشتم (ع) همزمان شده است، شاید این فرصت خوبی باشد که برای نسل جوان از هشتمین خورشید که مهمان و میزبان خراسان است، از زبان کتاب‌ها سخن بگوییم.

خبرگزاری ایسنا

دهه پایانی صفر حال و هوای مخصوصی برای شیعیان به همراه دارد. دهه‌ای که با اربعین و پیاده‌روی‌های حسینی چه در عراق و چه در ایران آغاز و با شهادت امام رئوف پایان می‌یابد. پیاده‌روی اربعین چند سالی است که با حضور میلیونی عاشقان حسین (ع) از تمامی مذاهب، ملیت‌ها و کشورهای مختلف برگزار و از آن به عنوان یکی از بزرگترین اجتماعات حسینی یاد می‌شود. پیاده‌روی اربعین به یک رویداد فرادینی تبدیل شده...

خبرگزاری دانا

سرمربی و مدال‌آوران تیم ملی کشتی آزاد پس از بازگشت به تهران به اظهارنظر پرداختند.

خبرگزاری ایسنا

شبکه های سیما در آخرین روزهای ماه صفر بیش از 60 فیلم سینمایی و تلویزیونی را پخش می کنند. «کونگ فو حیرت انگیز استاد هو»، «حفاری» و «پسران بد شرور» سه اثر جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه های سیما پخش می شوند. همچنین در اتفاقی غیرمرسوم سه شبکه تلویزیونی یک فیلم مشترک با عنوان «میهمان داریم» را روی آنتن می برند!

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی از مردم در مقابل تقاضای عجیب خادمان حرم امام رضا (ع)، واکنش جالبی نشان دادند.

خبرگزاری ایسنا

ششمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با موضوع افول آمریکا، نتیجه مقاومت با حضور رهبران گروه های جهادی و مهمانانی از 28 کشور جهان اسلام با همکاری آستان قدس رضوی، چهارشنبه 14 مهر در مجتمع فرهنگی تلاش تهران برگزار شد

وب‌گاه مشرق نیوز

بزرگداشت مرحوم علامه حسن‌زاده آملی با حضور آیت‌الله علم‌الهدی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.